לוחמי MMA. צילום: סיון מטודי
לוחמי MMA. צילום: סיון מטודי

אלוף העולם באשקלון: רוברטו "סייבורג" אברו הגיע לתחרות הקרבות הבינלאומית MMA שתתקיים הערב

אלוף העולם המכהן - רוברטו 'סייבורג' אברו, הגיע לאשקלון כדי להתחרות בתחרות שתתקיים הערב בהיכל הספורט. מדובר באירוע ספורט משמעותי בענף אליו יגיעו גם מתמודדים מכל רחבי העולם

פורסם בתאריך: 10.11.22 16:55

     

רוברטו 'סייבורג' אברו, אלוף העולם המכהן בג'ו-ג'יטסו ברזילאי ומדורג 3 בעולם בג'ו-ג'יטסו, נחת אמש בישראל והגיע היום לאשקלון על מנת לקחת חלק בתחרות הבינלאומית בענף אומנויות הלחימה המשולבת MMA, שתתקיים הערב בהיכל הספורט אשקלון.

התחרות תכלול 10 קרבות בינלאומיים עם לוחמים מרחבי העולם, ארצות הברית, ברזיל, אוקריאנה, אוזבקיסטן, הודו ועוד. כמו כן, יתקיימו חמישה קרבות מקדימים כאשר בכלל הקרבות ישפטו שופטים בינלאומיים בהם אברו, אלוף העולם.

רגע לפני שהזירה נפתחת והקרבות מתחילים, נפגש ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, עם אלוף העולם סייבורג. "כבוד גדול להגיע לישראל", אמר סייבורג. "כמי שמטייל בכל העולם, אני יכול להעיד שהעיר אשקלון מדהימה, יש בה משהו מיוחד, חום, אנשים מדהימים ורצועת חוף מדהימה".

תומר גלאם וסייבורג. צילום: אלדד עובדיה

תומר גלאם וסייבורג, היום. צילום: אלדד עובדיה

גלאם בירך את סייבורג ואמר כי "אשקלון יוזמת ומארחת בשנים האחרונות שורה של אירועי ספורט ברמה הארצית והבינלאומית. האירוע הערב מהווה ראייה נוספת לכך ולמיצובה של אשקלון כעיר המעניקה מגוון של הזדמנויות ספורטיביות. אני מאחל הצלחה לכל המתמודדים והנאה גדולה מהעיר הנפלאה שלנו", אמר ראש העיר.

האירוע מתקיים ביוזמת עיריית אשקלון, באמצעות המחלקה לספורט באגף תרבות, נוער וספורט, בשיתוף הליגה התחרותית זורי MMA ובחסותHarley Davidson. התחרות תועבר בשידור ישיר באתר ובערוץ ONE.

הקהל בתחרות MMA. צילום: פוטו יוסי את עוזי

הקהל בתחרות MMA 2021. צילום: פוטו יוסי את עוזי


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר