נבחרת התעמלות אומנותית אשקלון אלופת ישראל 2022 במשחקים קבוצתיים
נבחרת התעמלות אומנותית אשקלון אלופת ישראל 2022 במשחקים קבוצתיים

שיתוף פעולה מנצח: נבחרת אשקלון בהתעמלות אומנותית נבחרה לאלופת ישראל בתרגילים קבוצתיים

בנות נבחרת התעמלות אומנותית מאשקלון השתתפו באליפות ישראל בתרגילים קבוצתיים, וזכו בתואר הנכסף "אלופות ישראל 2022"

פורסם בתאריך: 1.9.22 19:07

     

מתעמלות נבחרת התעמלות אומנותית אשקלון, הצליחו לזכות בתואר "אלופות ישראל 2022", במסגרת תחרות אליפות ישראל בתרגילים קבוציים. התחרות התקיימה בחודש יולי האחרון בתל אביב, וכלל המתעמלות מהאגודות ברחבי הארץ לקחו בה חלק. צוות מאמנות נבחרת אשקלון זכו בשתי מדליות זהב והביאו לזכיה הגדולה.

את המתעמלות הדריכה המאמנת הראשית, אירנה וולקוב, שהייתה גאה מאוד בהישגיה של הנבחרת. ""אנו גאים מאוד בהישגים הנהדרים של מתעמלות נבחרת אשקלון האלופות שלנו אשר יחד עם צוות מאמנות הנבחרת הנהדר השקיעו מאמצים רבים להשגת תוצאות אלו", אמרה. אנו מודים להורים היקרים ולעיירת אשקלון ולמחלקה לספורט בפרט בהנהלת מר. מרסלו בורדמן על תמיכה בענף. ישר כוח לכולם ונאחל הצלחה רבה לנבחרת בשנת הפעילות הבאה אשר תחל בספטמבר."

להלן פירוט הזכיות בתחרות: מדליית זהב ראשונה בקטגוריית תרגיל קבוצתי ללא מכשיר- הרכב שמונה מתעמלות, מדליית זהב נוספת בקטגוריית תרגיל חופש וכדורים בהרכב של שש מתעמלות.

במקום השני עם שתי מדליות כסף סיימו שתי קבוצות נוספות: בקטגוריית תרגיל עם כדורים, הרכב שישה מתעמלות ובקטגוריית תרגיל קבוצתי עם חישוקים, הרכב שישה מתעמלות. קבוצה נוספת בקטגוריית ללא מכשיר, הרכב שמונה מתעמלות זכתה במקום הרביעי והמכובד מאוד בתחרות אליפות ישראל.

ראש העיר, תומר גלאם הגיב על הזכיה ואמר "המתעמלות ייצגו את העיר אשקלון בכבוד רב ואף קטפו הישג משמעותי במיוחד – אלופות ישראל. אני גאה בכל אחת ואחת מכן. עיריית אשקלון תמשיך להעמיד לרשותכן את מיטב המשאבים על מנת להגיע להישגים מעיין אלו גם בעתיד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר