עודד קטש בכנס נגד אלימות בספורט. צילום: אלדד עובדיה

גם באשקלון: אומרים לא לאלימות בספורט

בכנס השתתפו, בין היתר, מאמן ושחקן הכדורסל, עודד קטש, האתלטית, אסתר רוט שחמורוב ובמהלכו חתמו על אמנה עירונית נגד אלימות בספורט

פורסם בתאריך: 19.9.17 08:03

     

במסגרת הפעילויות העירוניות המתקיימות למניעת אלימות בספורט, התקיים בשבוע שעבר במרכז הכנסים הבינלאומי, כנס בנושא עם נציגי עמותות הספורט התחרותי המייצגות 25 ענפי ספורט ומורים לחינוך גופני הפועלים בעיר.

הכנס כלל פאנל שדן בנושא אלימות בספורט ודרכי מניעתה, בהשתתפות, פסיכולוג הספורט, ד"ר שרגא שדה, שופט כדורגל בליגת על, שלומי בן אברהם ואחראי על חוק איסור אלימות בספורט במחוז דרום, רפ"ק זוהר שמעון. את הכנס הנחה ראש מינהל הספורט לשעבר, ד"ר יהושע 'שוקי' דקל. בין הדוברים היה הכדורסלן והמאמן עודד קטש והאלתלטית האולימפית אסתר רוט שחמורוב.

עוד נכחו בכנס המפקח על החינוך הגופני במחוז דרום, יעקב ניצן, מפקח מחוז דרום של מינהל הספורט ממשרד התרבות נוער וספורט, דניאל ארץ קדושה, מנהל אגף תרבות נוער וספורט בעיריית אשקלון, נמרוד גלנטה ויושבי ראש האגודות העירוניות.

במהלך הכנס חתמו המשתתפים על אמנה נגד אלימות בספורט. הכנס התקיים ביוזמה משותפת של המחלקה למניעת אלימות והתמכרויות בניהולה של אורלי פולט והמחלקה לספורט בניהולו של מרסלו בורדמן.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר