ג'וי סיבוני וג'וניור
ג'וי סיבוני וג'וניור

כבוד לעיר: תלמידה מאשקלון במקום השני בגביע המדינה ברכיבה על סוסים

ג'וי סיבוני, תלמידה מצטיינת מבית הספר לאמנויות זכתה במקום השני בתחרות גביע המדינה ברכיבה על סוסים. סיבוני היא גם חלק מנבחרת הנוער של ישראל

פורסם בתאריך: 22.12.21 11:21

     

לפני כשבועיים, השתתפה ג'וי סיבוני בת ה-17 מאשקלון בתחרות גביע המדינה ברכיבה על סוסים שהתקיימה בסמוך לכינרת.

ג'וי סיבוני וג'וניור הסוס אשר שותף לניצחון, זכו במקום השני והמכובד בתחרות הארצית. ג'וי תלמידת בית הספר לאמנויות, הינה תלמידה מצטיינת המשלבת את הצלחתה בתחום הרכיבה לצד הישגים לימודיים גבוהים ובניהם גם 10 יחידות במדעי המוח.

כבר בגיל 11 החלה ג'וי להתחרות בענף הרכיבה על סוסים וכיום עם למעלה מ-50 גביעים היא מתאמנת כחמישה פעמים בשבוע אצל המאמן, עודד תם מחוות צח בכפר ורבורג והינה חלק מנבחרת הנוער של ישראל ברכיבה על סוסים ואף צפויה בקיץ הקרוב לייצג אותנו במכבייה.

ג'וי סיבוני והמאמן

ג'וי סיבוני והמאמן

לאחרונה אשקלון התבשרה במגוון זכיות בתחרויות ארציות ובינלאומיות של בנות ובני נוער המשקיעים את כל מרצם לעבר המטרה וממצבים את העיר אשקלון על המפה הארצית והעולמית בענפי הספורט השונים.

הגביע שבו זכתה סיבוני

הגביע שבו זכתה סיבוני

ראש העיר, תומר גלאם: "ג'וי היקרה, את מסבה כבוד רב לעיר אשקלון ומייצגת אותנו בצורה הטובה ביותר. זהו כבוד גדול לעיר ותושביה שיש לנו נוער כזה. ההשקעה שלך ברכיבה לצד הלימודים אלו אותם הערכים שאנחנו מקדמים ומטמיעים בדור העתיד של העיר, מצוינות לימודית לצד ערכים. יישר כוח והצלחה בהמשך הדרך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר