אריק אלפסי. צילום: ספי מגריזו
אריק אלפסי. צילום: ספי מגריזו

"המועדון שבור עכשיו": הלך לעולמו מאמנה לשעבר של אליצור איתו אשקלון, אריק אלפסי

אלפסי בן ה-49, שאימן את אליצור איתו אשקלון בעונה שעברה, נאבק בנגיף הקורונה ולבסוף הלך לעולמו. "הוא היה מיוחד במינו ומאמן כדורסל ברמות הגבוהות ביותר", ספד לו מנכ"ל אליצור איתו, פיני ביטון

פורסם בתאריך: 22.9.21 09:41

     

אריק אלפסי, מי שהיה מאמנה של אליצור איתו אשקלון בעונה שעברה, הלך היום לעולמו לאחר מאבק בנגיף הקורונה.

אלפסי בן ה-49 נדבק בנגיף הקורונה ולאחר שמצבו הידרדר היום הוא הלך לעולמו. "אליצור איתו אשקלון הוכתה בתדהמה עם צאת הידיעה המרה על פטירתו בטרם עת של מאמן הקבוצה בעונה הקודמת אריק אלפסי ז"ל", נמסר מהקבוצה, "אריק היה אדם נעים הליכות ומקצוען אמיתי ובשעה קשה זו. אנו מרכינים ראש ומחבקים את משפחת אלפסי. יהי זכרו ברוך".

אריק אלפסי ז"ל כמאמן אליצור איתו אשקלון. צילום: גבי גל

אריק אלפסי ז"ל כמאמן אליצור איתו אשקלון. צילום: גבי גל

"הייתה לו אישיות וכל מי שפגש בו יודע שהוא היה מיוחד במינו ומאמן כדורסל ברמות הגבוהות ביותר", אומר מנכ"ל אליצור איתו, פיני ביטון, "תמיד דיבר עם כולם בגובה העיניים, עם צניעות, קיבל את כולם באהבה והתייעץ עם כולם. זה אריק. איש צוות. אני כל כך מתרגש כשאני מדבר עליו בלשון עבר, כי גם כשעזב הוא היה מתקשר ושואל אם צריך משהו ובמה הוא יכול לעזור. אין לי אלא להגיד שהכדורסל והאנושות הפסידה אדם יקר. והמשפחה בוודאי. המועדון ממש שבור כרגע. קיבלתי טלפונים משחקנים ששיחקו איתו וכולם עם דמעות".

ביטון אומר כי פטירתו של אלפסי צריכה להוות תמרור אזהרה לכל מי שחושב לא להתחסן, "זה מצער שאדם בן 49 חזק ובריא וללא כל סימן מקבל קורונה ומוכרע. אם זה מלמד משהו אז זאת ההזדמנות שלא לבנות על הגיל שלו ועל עצמו ולהתחסן. כי אם אריק היה מספיק להתחסן חיסון שלישי כנראה היה יוצא מזה. הוא יצא לחו"ל ונדבק שם בקורונה וחזר וקרס. זאת נורה אדומה. צריך להתייחס לעניין הזה ולקחת את החיסון הזה כמציל חיים".

אריק אלפסי ז"ל כמאמן אליצור איתו אשקלון. צילום: גבי גל

אריק אלפסי ז"ל כמאמן אליצור איתו אשקלון. צילום: גבי גל

אלפסי אימן גם בעבר את אליצור אשקלון ובעצם בה הוא אימן לראשונה בליגת העל. זה היה בשנת 2007, אז היה אלפסי עוזרו של מאמן אליצור אשקלון עופר ברקוביץ', בהמשך הוא החליף אותו. לאחר מכן אימן את נתניה ועלה איתה לליגת העל והביא אותה להישגים כמו הפיינל פור וגמר הגביע.

הוא אימן בעבר גם במכבי אשדוד, עירוני נהריה והפועל אילת. בעונה הקודמת כאמור, אימן את אליצור "איתו" אשקלון וכמעט העלה אותה לליגת העל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר