פול וליטל דילייני עם בנם
פול וליטל דילייני עם בנם

פול דלייני קיבל אזרחות, אך אליצור איתו לא תחתים זר נוסף

אליצור איתו אשקלון התארחה אצל רמת השרון, ניצחה אותה בתוצאה 90-77 ושמרה על מאזן מושלם מפתיחת העונה

פורסם בתאריך: 18.12.20 12:52

     

מי יצליח לעצור את אליצור איתו אשקלון? הקבוצה של חנן הירשוביץ ממשיכה להיראות נהדר ולנצח. האשקלונים יצאו ביום שלישי למשחק חוץ מול רמת השרון, ניצחו בתוצאה 90-77 ושמרו על מאזן מושלם, עם חמישה ניצחונות בחמישה משחקים מפתיחת העונה.

קלארק רוזנברג ובן אלטיט הציגו יכולת נהדרת והובילו את הקבוצה ליתרון 23:22 בסיום הרבע הראשון, ובריחה ליתרון של 14 נקודות הפרש בירידה למחצית. רמת השרון מזערה נזקים ברבע השלישי וירדה לרבע האחרון בפיגור 64:74, אך ברבע האחרון אשקלון שמרה על ריכוז ועל היתרון שלה ורשמה עוד ניצחון. הרבה בזכות משחק התקפי נהדר שכלל קליעת 9 שלשות ב-47 אחוז. ביום שלישי (19:00) אשקלון תחזור הביתה ותארח את גליל עליון.

קלעים בולטים באליצור איתו אשקלון: קלארק רוזנברג 26 נקודות, עידן פז, פרדי גולדשטיין ובן אלטיט 12 נקודות כל אחד.

בתוך כך, באליצור איתו אשקלון מעדכנים כי קפטן הקבוצה, פול דלייני התבשר כי הוא צפוי לקבל בימים הקרובים את האזרחות הישראלית לה ציפה בשלוש השנים האחרונות.

יום חלש שלו אך עדיין בראשות הקלעים. פול דילייני במדי אשקלון (צילום: פבל)

קיבל אזרחות. פול דילייני במדי אשקלון (צילום: פבל)

דלייני (34) משחק בישראל משנת 2009. לפני כשלוש שנים התחתן עם ישראלית בשם ליטל. לזוג יש ילד בן שנה ועוד ילד בדרך, כשליטל נמצאת בחודש השביעי להריונה.

באשקלון קיבלו את הבשורה המשמחת וביקשו להודות בעיקר לברק סרי עוזרו הבכיר של שר הפנים, אריה דרעי שלדבריהם פעל ללא לאות בעניין. וכן לפרופסור שלמה מור יוסף מנכ”ל רשות האוכלוסין וההגירה.

כזכור, לפני חודשיים בריאיון ל”כאן דרום”, אמר דלייני לאחר דחיית בקשתו לקבלת האזרחות: “אני לא חושב שאנשים באמת רואים את החיים שלי, רואים ומבינים שיש לי חיים גם מעבר לכדורסל. ברגע ששומעים את השם פול דלייני ישר מייחסים את זה לשחקן כדורסל שרוצה כביכול לשחק כדורסל כישראלי ולא מסתכלים מעבר לזה, לא רואים שיש פה בן אדם שיש לו חיים מעבר לכדורסל. אני באמת לא מבין את הסיבה שבגללה לא אישרו את הבקשה שלי״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




והשבוע, סוף כל סוף הגיעה הבשורה החיובית. באליצור איתו היו מרוצים מכך, ואמרו: "נעשה כאן צדק משום שדלייני, מלבד היותו כדורסלן נהדר הוא פטריוט של מדינת ישראל שמתכוון להשתקע ולבנות את ביתו בישראל יחד עם משפחתו".

עבור האשקלונים האזרחות הישראלית של דלייני אמורה להוות חיזוק משמעותי משום שבליגה הלאומית ישנה הגבלה של שני זרים לקבוצה. כיום הזרים באשקלון הם דלייני ואלונזו קולמן. לכן, עם הפיכתו של דלייני לישראלי, תוכל אליצור איתו לצרף זר נוסף. אלא שבאשקלון לא מתכוונים להחתים זר נוסף בשלב הזה. גם מטעמי תקציב וגם משום שהקבוצה כבר עם סגל רחב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר