אייזיק מיקאילוב עם חניכי קבוצת הג'ודו מיטב אשקלון. צילום: אלכס פרסקובסקי
אייזיק מיקאילוב עם חניכי קבוצת הג'ודו מיטב אשקלון. צילום: אלכס פרסקובסקי

לאחר תקופה ממושכת: תחרות ג’ודו תיערך בעיר

אליפות מיטב אשקלון הפתוחה, האליפות המסורתית של המועדון לחג החנוכה תתקיים ביום חמישי (10.12) באולם לאומנויות הלחימה במרכז הספורט העירוני באשקלון

פורסם בתאריך: 6.12.20 10:55

     

אולי אחד מסממני החזרה (חלקית מאוד) לשגרה לאחר תקופה ממושכת מאז תחילת משבר הקורונה העולמי – תחרות הג’ודו המסורתית לילדים ונערים של אגודת מיטב אשקלון תתקיים גם השנה, אמנם במתכונת שונה ועל פי הנחיות נוקשות של משרד הבריאות – ותשמש במה תחרותית נדירה בתקופה הארוכה של הגבלות והסגרים עבור הספורטאים הצעירים הכל כך צמאים לאווירה תחרותית.

ביום חמישי (10.12) תיערך באולם לאומנויות הלחימה במרכז הספורט העירוני באשקלון התחרות המסורתית “אליפות מיטב אשקלון הפתוחה” אשר תדליק עבור ספורטאי ענף הג’ודו בעיר נר ראשון של תקווה לחזרה העתידית של שגרה תחרותית. התחרות תחולק לשני מחזורים בהם יעלו למזרן ספורטאים בגילאים כיתות א’ עד ד’, ולאחר מכן מכיתות ה’ ומעלה.

מאמן קבוצת הג'ודו מיטב אשקלון אייזיק מיכאילוב

מאמן קבוצת הג'ודו מיטב אשקלון אייזיק מיכאילוב

לדברי המאמן הראשי של מועדון הג’ודו מיטב אשקלון, אייזיק מיקאילוב, התחרות הצפויה היא מאוד חיונית עבור חניכיו במצב שנוצר עם פרוץ משבר הקורונה וביטול של לוח התחרויות החל מחודש מרץ. “אנחנו צמאים לאווירה התחרותית ולניצוצות של קרבות ומצפים לתחרות מרתקת וג’ודו ברמה גבוהה”, סיכם המאמן. ללא ספק, התחרות תעבור בהשראת ההישג האדיר של הג’ודו הישראלי – זכייתו של פיטר פלצ’יק במדליית זהב באליפות אירופה בפראג.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר