הספסל של אליצור איתו אשקלון חוגג. צילום: מנהלת הליגה
הספסל של אליצור איתו אשקלון חוגג. צילום: מנהלת הליגה

מאמן אליצור איתו מרוצה: "אנחנו מהקבוצות הטובות ביותר בליגה”

אליצור איתו אשקלון פתחה בסערה עם 3 ניצחונות בשלושת המשחקים הראשונים של פתיחת העונה. הקבוצה שהצהירה כי היא רוצה לעלות ליגה עוד לפני הג’אמפ בול הראשון, בהחלט נראית בדרך לשם. המאמן חנן הירשוביץ’: “אנחנו מגיעים פייבוריטים לכל מגרש"

פורסם בתאריך: 4.12.20 13:58

     

אליצור איתו אשקלון אותתה על כוונותיה עוד בפגרת הקיץ עם החתמות של שחקנים משמעותיים והצהרות על שאיפות לעלייה ליגה, אך אף אחד לא ציפה לכזאת פתיחה מסחררת. האשקלונים פתחו את העונה בניצחון חוץ גדול על הפועל עפולה עם שלשת ניצחון אדירה של אלונזו קולמן, והמשיכה למשחק בית בו הביסה את הפועל ר”ג בתוצאה 109-80, לא פחות.

מגיע קרדיט רב למאמן חנן הירשוביץ’ שעושה עד כה עבודה מצוינת, ולצוות שעשה ביחד עם המאמן החלטות מצוינות בקיץ, ומחפש לשדרג את הקבוצה כמה שיותר. לראייה ההחתמה לאחר המחזור הראשון של המתאזרח קלארק רוזנברג, שיהיה שחקן משמעותי עבור אליצור איתו במאבק העלייה. בנוסף, בהנהלה החליטו לשדרג את מחלקת המדיה של המועדון לרמה גבוהה הרבה יותר ומגיע להם שאפו גדול על כך. כרגע, אליצור איתו מבססת את מעמדת כקבוצת הספורט הבכירה באשקלון, רק שזה יגמר בליגת העל.

השבוע, אליצור איתו אשקלון יצאה למשחק חוץ קשה מול עירוני קריית אתא ולא התרגשה במיוחד, ברבע הראשון היא כבר הוביל 28-19 ובסיום המחצית הראשונה לוח התוצאות הראה 42-33 לטובת האשקלונים, שנתנו למארחים לחזור ברבע השלישי עד ל- 3 נקודות הפרש בלבד. אך אז פול דילייני קלע מיד 7 נקודות ברצף והוביל בריחה של אשקלון שעלתה ליתרון משמעותי, 68:52.

פול דילייני. צילום: פבל

פול דילייני. צילום: פבל

לבסוף המשחק נגמר בתוצאה 88-78. אליצור איתו אשקלון רשמה ניצחון נוסף מרשים ביותר, זהו הניצחון השלישי של הקבוצה מתוך שלושה משחקים. אליצור משחקת כדורסל נפלא ומסתמנת כרגע כקבוצה הטובה בליגה.
הרבו לקלוע אליצור איתו אשקלון: פול דילייני עם משחק אדיר, 27 נקודות, 10 ריבאונדים, ו- 7 אסיסטים, קלארק רוזנברג 18, ג’וש פרוינד 13.

 

“שום דבר לא בא בקלות”

“פתחנו ממש טוב את המשחק. אנחנו צריכים לשמר את היתרון שלנו בצורה טובה יותר. הרבה פעמים אנחנו מובילים 15-20 הפרש ונותנים לקבוצות לחזור למשחק, זה קרה לנו גם במשחקים קודמים, אנחנו צריכים להרוג משחקים, השבוע נשים על זה דגש ונבין למה זה קורה. בכל מקרה זה היה ניצחון חשוב מאוד”, סיכם המאמן חנן הירשוביץ’ בריאיון ל “כאן דרום”.

חנן, זו פתיחת עונה מסחררת ונראה שאתם אחת הקבוצות הטובות בליגה אם לא הטובה ביותר.
“כל השחקנים משחקים כדורסל לאחר תקופה ארוכה שלא שיחקו. במשחקים הראשונים האלה של הליגה צריך לדעת לסמן וי ולנצח, גם אם זה בלי כדורסל גדול. כרגע אני מרוצה מפתיחת העונה אבל חושב שאנחנו צריכים לשפר את איכות הכדורסל שלנו”.

חנן הירשוביץ. צילום: אליצור איתו אשקלון

חנן הירשוביץ. צילום: אליצור איתו אשקלון

הפתיחה הזו היא הצהרת כוונות מבחינתכם?
“הצהרנו על הכוונות שלנו עוד לפני העונה. יש המון קבוצות טובות ובליגה הזאת שום דבר לא בא בקלות, כל משחק הוא עולם ומלואו וצריך לעבוד קשה משבוע לשבוע. יש עוד קבוצות טובות שאנחנו צריכים להתמודד איתם. אני לא יכול להגיד שאנחנו הכי טובים בליגה כי הליגה רק התחילה ועוד לא פגשנו את כל הקבוצות. אך אני כן יכול להגיד שאנחנו מהקבוצות הטובות ביותר, ביחד עם עוד כמה קבוצות כמו עירוני רמת גן, מכבי אשדוד והפועל חבל מודיעין למשל. בעשור האחרון בליגה הלאומית דווקא הפייבוריטיות לא עולות, אם לא נוכיח על המגרש כל שבוע ונגיע חדים לכל משחק אז נוכל גם למעוד”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




אתה מסכים עם זה שאתם משחקים כדורסל התקפי?
“האמת שאני לא בטוח שאנחנו כאלה התקפיים. אנחנו קבוצה קשוחה. הסקור הגבוה שאנחנו קולעים לדעתי מגיע גם מהגנה טובה שאנחנו עושים. אנחנו משאירים את הקבוצות היריבות על פחות מ-70 נקודות ורוב הסלים שלנו הם סלים קלים כתוצאה מהגנה טובה”.

איך מתכוננים למשחק הבא מול הוד השרון?
“צריך לדעת לרדת לקרקע ולהגיע חדים למשחק הבא. אני שמח שאנחנו צריכים לתקן את הטעויות שעשינו במשחק ולעבוד עליהן אחרי ניצחון ולא אחרי הפסד”.

אליצור איתו אשקלון תעלה לליגת העל העונה?
“את זה נדע רק בסוף העונה, אנחנו בהחלט מכוונים לשם. מה שאני יכול להגיד כרגע זה שאנחנו מגיעים כפייבוריטים לכל משחק בליגה, וצריכים להגיע חדים ומוכנים ועם רגליים על הקרקע”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר