עו"ד ליאור דגן. צילום: יוסי פרטוק, אשקלונט
עו"ד ליאור דגן. צילום: יוסי פרטוק, אשקלונט

למה מפרק הפועל אשקלון דורש לקבל מאות אלפי שקלים?

עו"ד ליאור דגן מבקש מבית המשפט לאשר לו שכר טרחה בגובה של כ-300 אלף ש"ח וציין כי הסכום הזה אינו משקף באמת את "העבודה המאומצת בתיק" ומגלה כי הצליח למכור שלושה שחקנים של הפועל אשקלון

פורסם בתאריך: 19.11.20 18:17

     

מפרק הפועל אשקלון (שהיום כבר נקרא “נאמן”) עו”ד ליאור דגן הגיש בקשה לבית המשפט ובה דרש לקבל מקופת הפירוק שכר טרחה בגובה של כ-300 אלף שקלים עבור עבודתו במועדון. לדבריו, הוא ומשרדו השקיעו למעלה מ-1,500 שעות עבודה בניהול הקבוצה, מכירתה וכו’, וכי הסכום הזה אינו משקף את “העבודה הרבה והמאומצת שהושקעה בתיק זה”, כתב דגן.

דגן כזכור, נכנס לתפקידו כמפרק זמני בתחילת חודש יולי 2019 ולדבריו הפעלת הקבוצה מאז ועד היום כללה “ניהול שוטף, אינטנסיבי ויומיומי של קבוצת הבוגרים בליגה הלאומית (העמותה העסיקה כ-40 עובדים, לרבות שחקנים, מאמנים, צוות מקצועי ואנשי מנהלה), אחריות על קבוצת הנוער, גיוס כספים ותרומות לטובת חיזוק הקבוצה, ניהול משאים ומתנים מול גורמים פוטנציאלים שהתעניינו ברכישת הקבוצה, הגשת בקשות שונות בעניינים שונים הנוגעים לקבוצה ולפעילותה, גיוס כספים, גביית כספים, ועוד עשרות רבות של פעולות”, הסביר דגן בבקשה והוסיף כי “בסופו של יום, הצליח הנאמן לגבש הסדר נושים שאפשר את המשך פעילות הקבוצה, על כל עובדיה ומאות בני הנוער והילדים המעורבים בפעילותה. במקביל, הנושים הרגילים יזכו לקבל דיבידנד מקופת הפירוק בזכות הקצאת כספים ייעודית לטובת הנושים הרגילים במסגרת הסכם הרכישה והסדר הנושים של העמותה”.

תמורת 50 אלף ש"ח. נועם גיסין. צילום: ולאדי ק.גת

כמו כן, במסגרת הבקשה נחשף כי המפרק מכר שלושה שחקנים על פי שיקול דעתו האישי. השחקן גל אזולאי (22) נמכר עבור 20 אלף שקלים ו-30 אלף שקלים נוספים בתנאי שיירשם העונה בקבוצה מליגת העל. השחקן נועם גיסין (20) נמכר עבור 50 אלף שקלים (וכנראה ישחק בהפועל אשדוד) ותמורה של 5 אחוזים נוספים מכל תמורה עתידית שתתקבל מכל קבוצה אחרת (עד סכום של 100 אלף שקלים), ותומר גיני בן ה-16 נמכר לבית”ר ירושלים עבור 30 אלף שקלים ותמורה של 10 אחוזים נוספים מכל תמורה עתידית שתתקבל מכל קבוצת אחרת (עד סכום של 40 אלף יורו).

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר