כך זה אמור להראות. מתקני סטריט וורקאאוט באשקלון
כך זה אמור להראות. מתקני סטריט וורקאאוט באשקלון

“אני מאמין שהתחרות הארצית של ה-Street-Workout תתקיים באשקלון”

מתחם Street-Workout ייחודי הוקם בחוף דלילה. “תוך פחות מחודש הוקמו המתקנים ברמה הכי גבוהה שיש וכיום זה נחשב לפארק הכי טוב בארץ. בנו לנו את פארק חלומותינו, הוא לא מגביל אותנו בשום צורה”, אמר אחד המתאמנים

פורסם בתאריך: 11.9.20 14:36

     

לאחר שנים של ציפייה, השבוע הוקם בחוף דלילה מתחם Street-Workout חדשני ומתקדם שייתן מענה לקבוצת המתאמנים בעיר ההולכת וגדלה. ההחלטה התקבלה במהלך סיור שקיים ראש העיר תומר גלאם לפני כחודש ביחד עם נציגי המתאמנים ולאחר הצגת הדברים, הנחה את הגורמים המקצועיים להיערך להקמת מתחם ייעודי לתחום.

המתחם בחוף דלילה

המתחם בחוף דלילה

 

השבוע המתחם הותקן בצורה סופית והוא כולל מתקנים מסדרת X3, חוות מתחים ייחודית וייעודית לאימון Street-Workout ומתקני מקבילים המותאמים לאימון וקיום תחרויות Street Workout. המתחם הוא אחד מהיחידים בארץ המאפשר אימון וקיום תחרויות. במקביל הוא ישרת את כלל האוכלוסייה לאימונים פונקציונליים.

בראיון ל “כאן דרום”, אחד מבכירי המתאמנים בעיר, מיכאל פוגורלסקי (25) סיפר: “התחלתי להתאמן לפני 9 וחצי שנים בתחום. בתחילת הדרך הייתי מתאמן לבד, הספורט הזה לא היה פופולארי בעיר. סבא שלי שבצעירותו היה מאמן אימן אותי. לאט לאט עוד אנשים הכירו את הספורט הזה ועכשיו יש כבר מאות מתאמנים בעיר וזה ממשיך לתפוס תאוצה. אני שמח שה- Street Workout הפך מאוד פופולארי בקרב הצעירים כי במקום לשתות אלכוהול, לעשן ולחפש בעיות הם הולכים בכיוון טוב של אורח חיים בריא”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




פוגורלסקי הוסיף: “עוד משנת 2012 ניסיתי ביחד עם עוד כמה חבר’ה מהתחום לבקש מהעירייה שיבנו לנו פארק שיתאים לנו ושנוכל להתאמן. בכל פעם היו מקשיבים לנו, אומרים ‘כן כן’, ובזה זה נגמר. עד שעכשיו הגיע ראש העיר תומר גלאם שבאמת פנינו אליו ותוך רגע בלי שום היסוס הוא קבע איתנו פגישה, ממש בשטח במיקום בו רצינו להקים את המתקנים. תוך פחות מחודש הוקמו המתקנים ברמה הכי גבוהה שיש וכיום זה נחשב לפארק הכי טוב בארץ.

תומר גלאם והמתאמנים

תומר גלאם והמתאמנים

“כרגע בגלל הקורונה אין תחרויות Street Workout, אבל בהחלט ברגע שהמצב ישתפר נקיים פה תחרויות ולדעתי גם התחרות ארצית תהיה באשקלון כי זה באמת הפארק הטוב בארץ. בנו לנו את פארק חלומותינו, הוא לא מגביל אותנו בשום צורה. אני רוצה להודות לעירייה ולראש העיר תומר גלאם, ולמתאמנים רון אולקוב ואנדריי סקיי שעזרו כדי שהכל ייצא לפועל”.

ראש העיר תומר גלאם אמר: “כמו בערים הגדולות בארץ ובעולם, גם באשקלון נחנך בחוף הים מתחם אימונים ותחרויות מסוג Street Workout שנותן מענה הולם לקבוצות הפועלות בעיר. שמחתי לפגוש חלק מהם ולתת להם את המענה שחיכו לו שנים רבות. אני מזמין את כולכם, נערים ונערות, בוגרים ובוגרות מאמנים ומאמנות, להגיע להתאמן ולשמור על אורח חיים בריא וספורטיבי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר