סופה ביילין במועדון הג'ודו מיטב אשקלון. צילום: אלכס פרסקובסקי
סופה ביילין במועדון הג'ודו מיטב אשקלון. צילום: אלכס פרסקובסקי

מועדון הג’ודו מיטב אשקלון מרחיב את פעילותו

הג’ודו מתרחב גם למרכז הקהילתי בית ווסק באפרידר. ממלאת מקום ראש העיר סופיה ביילין הגיעה לברך את הספורטאים בברכות הצלחה, גם בלימודים וגם בזירה הספורטיבית

פורסם בתאריך: 11.9.20 14:20

     

עם פתיחת שנת הלימודים תשפ”א ולמרות התקופה המורכבת של עידן הקורונה המתמשך, מרחיב מועדון הג’ודו העירוני מיטב אשקלון בהדרכת המאמן אייזיק מיקאילוב את פעילותו ופותח שלוחה נוספת בעיר – במרכז הקהילתי בית ווסק בשכונת אפרידר הותיקה.

הסניף החדש של מיטב אשקלון, בנוסף למועדון המרכזי הפועל במרכז הספורט העירוני ולמועדון הנוסף בשכונת נווה דקלים, יתמקד בעיקר בעבודה עם הספורטאים החדשים שהוריהם מעוניינים להכניס לענף הג’ודו – הענף האולימפי המצליח ביותר בספורט הישראלי אשר בהחלט מצדיק את מעמדו כספורט לאומי של ישראל.

פתיחת העונה במועדון הגודו מיטב אשקלון. צילום: אלכס פרסקובסקי

פתיחת העונה במועדון הגודו מיטב אשקלון. צילום: אלכס פרסקובסקי

בנוסף יעניק הסניף החדש של מיטב אשקלון במה למדריכים החדשים של המועדון שלא מכבר סיימו בהצלחה קורס הדרכה של איגוד הג’ודו בישראל והצטרפו לצוות המקצועי של המועדון. אחד מחברי הצוות החדשים – דניאל וישנבסקי – בעבר חניכו של אייזיק מיקאילוב – יעביר מניסיונו לגוזלים שיצטרפו לראשונה לעולם המופלא של ענף הג’ודו.

ובינתיים, כלל ספורטאי המועדון וביניהם הגרעין התחרותי – נבחרת מיטב אשקלון – פתחו ב-1 בספטמבר את עונת 2020-2021 כאשר העונה הקודמת, זאת שנקטעה לה רגע לפני תקופת השיא אי שם באמצע חודש מרץ ואותה יעדיפו בוודאי הספורטאים הצעירים לשכוח, הסתיימה, יום לפני, ללא פגרת אוגוסט מסורתית. הספורטאים הקפידו על שגרת אימונים מפרכים לאורך כל החופש הגדול וזאת במטרה לחזור למיטב הכושר התחרותי שנפגע משמעותית עם תחילת משבר הקורונה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




באימון פתיחת העונה ביקרה במועדון הג’ודו העירוני ממלאת מקום ראש העיר סופיה ביילין כאשר היא נכנסה לאולם בעיצומו של אימון הנבחרת ובירכה את הספורטאים, צוות האימון וההורים במיטב איחולי הצלחה בזירה הספורטיבית ובספסל הלימודים. סופיה ביילין הפכה בשנים האחרונות לידידת המועדון וכפי שמציינים במיטב אשקלון לא פעם מצאו בעזרתה אוזן קשבת ברשות המקומית על הסוגיות השונות בפעילות המועדון.

ככל הנראה גם החזרת התחרויות זה עניין שנמצא באופק ויש סיכוי סביר כי לאחר תקופת החגים יחזרו הספורטאים הצעירים לזירת הקרבות אחרי כחצי שנה של אימונים בלבד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר