משחק כדורעף של אליצור נתן אשקלון. צילום: אליצור נתן אשקלון
משחק כדורעף של אליצור נתן אשקלון. צילום: אליצור נתן אשקלון

אשקלון מככבת בכדורעף החופים

האחים גונצ’ריוק מאשקלון זכו בטורניר כדורעף החופים לגברים שנערך בחוף ניצנים השבוע. גם החברות שלי ודניאלה הביאו כבוד רב לעיר כשזכו בטורניר הנוער לבנות. ראיונות עם הזוכים

פורסם בתאריך: 4.9.20 14:45

     

בשבוע האחרון נערך בחוף ניצנים טורניר כדורעף חופים גדול, בו האשקלונים הביאו כבוד רב לעיר. האחים רפאל (17) וריצ’רד (25) גונצ’ריוק שזכו בעבר במקום השני באליפות הארץ לגברים (רמה ב’) בכדורעף חופים זכו השבוע בטורניר הגברים עם ניצחון 21-19 בגמר על זוכי הטורניר האחרון שהתקיים באשדוד, שהם כבר סגני אליפות ישראל (רמה א’).

האחים רפאל וריצ’רד גונצ’ריוק

האחים רפאל וריצ’רד גונצ’ריוק

“לגמר הגענו כאנדרדוג”, אמר ריצ’רד, “שיחקנו מול שחקנים ששיחקו בליגת העל בכדורעף ולקחו את המקום הראשון בטורניר כדורעף החופים שנערך לפני כשבוע באשדוד, ניצחנו אותם ועשינו סנסציה. אני מקווה שהכדורעף יתפתח באשקלון ושהרשתות בים יהיו תפוסות תמיד עם אנשים שמשחקים. כיף לעבור בטיילת בתל אביב ולראות רשתות תפוסות, אנשים משחקים כדורעף ופוצ’יוולי ונהנים. אני מקווה שזה לאט לאט יתפתח פה וגם בעיר שלנו יהיו תחרויות ולא נצטרך לנדוד לערים אחרות כדי לשחק ולהתחרות”.

איך החיבור שלכם?
“זה שאנחנו אחים זה עוזר. יש בינינו הבנה עיוורת, כל אחד מבין איפה ומתי צריך לעמוד לפי הסיטואציה. אנחנו משחקים בשקט וברוגע וגם אם יש פאשלות מידי פעם אנחנו לא כועסים אחד על השני”.

 

טורניר בנות: “ניצחנו כנגד הסיכויים”

גם האשקלוניות הביאו כבוד רב לעיר בטורניר האחרון. החברות הטובות, שלי סמופייב (16) ודניאלה שקליארנקו (17) שזכו בשנת 2019 באליפות ישראל לנערות בכדורעף חופים, זכו במקום הראשון בטורניר הנוער לבנות לאחר שגברו בגמר בתוצאה 22-20 על זוג בנות חזק מפנימיית וינגייט.

שחקניות הכדורעף שלי סמופייב ודניאלה שקליארנקו

שחקניות הכדורעף שלי סמופייב ודניאלה שקליארנקו

איך ההרגשה לזכות בטורניר?
שלי: “אין לתאר את ההרגשה הזו, זה היה מטורף, אני צרודה עד עכשיו. היה כיף להעלות את הרמה שלנו, הגענו כאנדרדוג ושיחקנו מול זוגות ברמה מאוד גבוהה ביניהם זוג מאקדמיית וינגייט. אבא שלי היה איתי שם ואמר שהן ענקיות מאיתנו מראש והיה בטוח שנפסיד, הוא כבר התקשר לאמא שלי ואמר לה שהפסדנו. לבסוף ניצחנו כנגד כל הסיכויים”.
דניאלה: “ממש כיף כי באמת הייתה רמה גבוהה ושיחקנו ממש טוב. בנוסף, זו הייתה הפעם הראשונה הקיץ ששיחקנו בטורניר כי בגלל הקורונה היו כמה טורנירים בודדים. באנו לטורניר עם ציפייה ורצון לזכות אבל פחדנו להפסיד ברבע או בחצי הגמר כי היו זוגות שאנחנו לא מכירות וזוגות של שחקניות טובות שמתאמנות באופן קבוע עם מאמנים אישיים”.

איך שיתוף הפעולה שלכן?
שלי: “אנחנו לומדות באותו בית ספר ואנחנו חברות טובות ונמצאות כל היום ביחד. הקשר שלנו משפיע מאוד גם על המגרש. אנחנו יודעות איך להרים אחת את השנייה תמיד”.
דניאלה: “שיתוף הפעולה שלנו מעולה ואנחנו נהנות ביחד ומרימות אחת לשנייה גם כשהולך פחות טוב. אנחנו חברות וכל היום מדברות ונפגשות אחת עם השנייה, יש לנו קשר חזק וזה משפיע על המגרש”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר