שרון "זורי" גוריאלשווילי עם תומר גלאם. צילום: יוסי את עוזי

"כבוד גדול": שרון זורי קיבל אות הוקרה על תרומה לענף אמנויות הלחימה

תעודת הוקרה הוענקה לשרון גוריאלשווילי על תרומתו לקידום ענף אמנויות הלחימה באשקלון

פורסם בתאריך: 23.7.20 17:24

     

היום העניק ראש העיר תעודת הוקרה לשרון גוריאלשווילי, תושב העיר, שהוכתר לאחרונה בתור אלוף ישראל בג'וג'יטסו עד גיל 40, על תרומתו לענף אמנויות הלחימה באשקלון.

גוריאלשווילי הוא המאמן הראשי ומנהל מועדון ה-MMA באשקלון, מתאמן מגיל קטן ובדרך הצליח לא רק להקים מועדון גדול באשקלון המוכר ברמה בינלאומית אלא גם זכה באליפויות רבות בארץ ובחו"ל. המועדון עוסק בעיקר בלחימה משולבת MMA לצד אגרוף תאילנדי וג'וג'יטסו ברזילאי. שרון המשיך את דרכו של אביו זורי גוריאלשווילי ז"ל אשר ייסד את ענף ה-MMA בעיר.

במעמד הענקת התעודה השתתפו המשנה לראש העיר, משה אטיאס, מנהלת אגף תרבות נוער וספורט, דפנה ביטון, מנהל מחלקת הספורט, מרסלו בורדמן ומאמן בענף, ארמונד חיון.

שרון "זורי" גוריאלשווילי עם תומר גלאם ומשה אטיאס. צילום: יוסי את עוזי

ראש העירייה, תומר גלאם: "אנו מודים לשרון על תרומתו לפיתוח ענף הלחימה המקצוענית בעיר ומודים לו על הירתמותו לחינוך לפיתוח הספורט באשקלון. אנו מקווים להמשיך לראות הצלחות מהמועדון על הבמות השונות בארץ ובחו"ל".

שרון גוריאלשווילי: "כבוד גדול עבורי לפגוש את ראש העיר ולראות את האכפתיות של העיר מהענף. חזרתי להתחרות בגיל 37 לאחר 12 שנים שבהם רק אימנתי ולקבל הוקרה כזאת בהחלט מחמם את הלב".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר