חנן הירשוביץ'
חנן הירשוביץ'

“המטרה – ליגת העל”: ראיון ראשון עם המאמן החדש של אליצור איתו

חנן הירושביץ’ מאמנה החדש-ישן של אליצור איתו אשקלון הציב לעצמו יעד שאפתני למדי של עלייה לליגת העל ואומר: “אני מחכה ממש להיפגש שוב עם האוהדים והשחקנים באשקלון, יש בי הרבה געגועים”

פורסם בתאריך: 28.5.20 13:47

     

“לא באתי לשחק משחקים” – כך אומר מאמנה החדש-ישן של אליצור איתו אשקלון, חנן הירשוביץ’ שמגיע עם ציפיות גדולות לעונה הקרובה. בראיון ל”כאן דרום” הוא מספר על שאיפותיו הגבוהות, על הקדנציה הקודמת באשקלון ועל השוני בין הקדנציות- “באתי לעשות תיקון”.

חנן, המון מזל טוב על המינוי למאמנה החדש של אליצור איתו אשקלון. תציג את עצמך למי שעדיין לא מכיר.
“חנן הירשוביץ’, בן 43, אבא לעופר, עידן ורוני. אני גר בגבעתיים ומאמן כדורסל כבר מעל ל-10 שנים בליגה הלאומית, בשנה האחרונה אימנתי את הפועל רמת גן, לפני זה את רמת השרון. הייתה לי פה קדנציה קצרה באליצור אשקלון לפני 4-5 שנים, עונה בה היו בעיות עם המשכורות, התחלנו טוב אך לבסוף העונה התפקששה, הרבה בגלל הבעיה עם המשכורות, העונה באתי לעשות תיקון. בקדנציה הקודמת שלי באשקלון התחברתי מאוד לאוהדים ולמקום ואני שמח מאוד לחזור ולהגיע השנה לקבוצה עם שאיפות ורצונות לעלות ליגה”.

שחקני אליצור 'איתו' אשקלון (צילום: פבל טולצ'ינסקי)

שחקני אליצור 'איתו' אשקלון (צילום: פבל טולצ'ינסקי)

איך זה להגיע לאליצור איתו אשקלון? איך קיבלו אותך במועדון?
“הרבה אוהדים כבר קיבלו אותי ושלחו לי כבר הודעות, אני מת כבר לדרוך על הפרקט ולהעביר אימון ראשון עם הקהל, השחקנים וכל האווירה. אני מאמין שתהיה לנו עונה טובה ומיוחדת, זו ההרגשה הפנימית שלי שמגיעה בעקבות היכרות עם הליגה, המועדון, ההנהלה והאוהדים”.

למה בחרת להגיע לאשקלון?
“מנכ”ל הקבוצה פיני ביטון התקשר אליי ואמר לי ‘בוא תחתום אצלנו’ – לא אומרים לפיני לא”.

מה דעתך על העונה החולפת של הקבוצה? מה עשו פה לא נכון עד עכשיו?
“אני מעדיף שלא להעביר ביקורת על אף אחד. בעונה שעברה אליצור התחילה את העונה עם המון שאיפות ומשאבים, אבל משהו לא התחבר. אני לא יודע מה כי לא הייתי חלק מהמערכת אבל לפי התוצאות אפשר להגיד שמשהו לא התחבר. אך משנה לשנה לומדים מטעויות ואני מאמין שגם המערכת וההנהלה כאן למדו ונצטרך לא לחזור על טעויות שנעשו בעבר”.

מה אתה חושב על הפסקת הליגה העונה בעקבות נגיף הקורונה?
“עצוב. לי באופן אישי זה היה עוד יותר עצוב כי אימנתי את הפועל ר”ג ובדיוק נכנסנו למומנטום שנעצר בעקבות הקורונה, אבל הנגיף הזה עצר לכל העולם את החיים, הכלכלה והרבה דברים אז הכדורסל הוא שולי. העונה הרבה אנשים יצטרכו להתפשר בשכר שלהם, השכר באופן טבעי ירד בכל העולם, וגם בליגה שלנו”.

מה המטרות שלכם העונה?
“יש לנו מטרה אחת ברורה – לעלות לליגת העל. בשביל זה פיני ביטון הביא אותי, לא בשביל לשחק משחקים. בחירת השחקנים תהיה מאוד קריטית, אסור לי לטעות. החזרה של ליגת העל פגעה קצת בהכנות שלנו כי הרבה שחקנים שרצינו להחתים חתמו בליגת העל לחודשיים הקרובים, אז הכל נמצא כרגע בhold אבל אנחנו עדיין עובדים”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מי השחקנים שצפויים להמשיך? מי שחקני הרכש שעל הכוונת?
“אני יכול להגיד שדודו שמריז הוא היחיד שחתום לעונה הבאה והוא בוודאות יישאר. דודו חבר טוב שלי, התאמן תחתיי בקדנציה הקודמת שלי באשקלון, ובכלל אני יכול להגיד שכל השחקנים שהתאמנו תחתיי חברים שלי. מעבר לכך דיבורים יש הרבה אבל כרגע עדיין הכל בhold. בשלב הזה אנחנו עושים המון גישושים ונעבוד קשה כדי להשלים את הפאזל”.

מה היא פילוסופיית המשחק שלך?
“פילוסופיה של ניצחונות. אנחנו באים לנצח, לא לשחק משחקים. אני מחכה ממש לעלות לפרקט ולהיפגש שוב עם האוהדים והשחקנים באשקלון, יש בי הרבה געגועים”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר