אימון הבכורה. שחקני מ.כ מכבי אשקלון (צילום באדיבות המועדון)

למרות הקשיים: מכבי אשקלון פותחת עונה

לא רק הפועל יש באשקלון, גם מכבי אשקלון פתחה השבוע את אימוניה ועל אף הקשיים התקציביים של הקבוצה זכתה לנוכחות מכובדת של נבחנים באימון הבכורה. מחר ניסוי כלים ראשון נגד הפועל גדרה (19:45)

פורסם בתאריך: 22.8.17 20:45

     

מ.כ מכבי אשקלון החלה את אימוניה השבוע אליו הגיעו 47 נבחנים, זאת על אף הקושי הרב להעמיד תקציב לעונה הבאה בליגה ג'. הקבוצה בראשותו של מני יאסו, מנהלת מאבק הישרדות מתוקשר וארוך עם עיריית אשקלון וידועה במטרתה להוות תחרות להפועל אשקלון ולאפשר במה לשחקני כדורגל תושבי העיר. מ.כ מכבי אשקלון תחל השנה את עונתה השנייה תחת שם זה והשלישית בסך הכל, לאחר שבראשית דרכה נקראה א.ס אשקלון. יאסו, מנסה בימים אלו לגייס ספונסרים אך ללא הצלחה יתרה, כאשר הסכום אותו זקוק יאסו בשביל להעמיד תקציב של קבוצה ללא יומרות לעלות ליגה, הוא 150 אלף ש"ח. כאשר נותרו עוד שלושה שבועות עד לתחילת משחקי גביע המדינה. מחר תערוך הקבוצה ניסוי כלים ראשון נגד הפועל גדרה בשעה 19:45, כאשר במסגרת המשחק ייבחנו כל השחקנים שהגיעו וייערך סינון על ידי המאמן שי אבקסיס שחוזר לאמן את הקבוצה.

יאסו אמר ל'כאן דרום': "לצערנו, לא קל להעמיד קבוצה בליגה ג', במיוחד לאור כל הקשיים שאנו מתמודדים מולם. כולי תקווה שעם פתיחת האימונים תבוא גם הבשורה מצד כל מי שחפץ לתרום לקהילה. שמחתי לראות את ההיענות והתשוקה של תושבי העיר לבוא לנסות את מזלם להיות חלק ממועדון הכדורגל מכבי אשקלון שנועד לתת לתושבי העיר את ההזדמנות להיות חלק מהקהילה שלנו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר