שחקני אליצור 'איתו' אשקלון (צילום: פבל טולצ'ינסקי)
שחקני אליצור 'איתו' אשקלון (צילום: פבל טולצ'ינסקי)

הפסד רביעי ברציפות לאליצור 'איתו' אשקלון

אליצור 'איתו' אשקלון רושמת הפסד רביעי ברציפות 102:99 למכבי הוד השרון ומתקרבת לליגה הארצית דודו שמריז ואריזונה ריד בלטו עם 25 נק' כ''א

פורסם בתאריך: 12.3.20 22:33

     

עם שלושה הפסדים רצופים ושהליגה הארצית מתקרבת אליה בצעדי ענק, אליצור 'איתו' אשקלון אירחה הערב את ה-5 בטבלה, מכבי הוד השרון בהיכל הספורט ללא קהל, עקב משבר הקורונה.

כבר בפתיחה, האורחים ניגשו לקו העונשין, כאשר טרבום יוז הוכשל על ידי דאור פישר במהלך זריקה לשלוש וקלע את כל שלושת הזריקות. אלירן חדד עם סל ועבירה השווה מיד והעלה את אשקלון ליתרון ראשון במשחק עם הטבעה. דודו שמריז קלע שלשה ראשונה במשחק, ודורי סהר השיב לו מיד עם שלשה משלו. הרבע נותר צמוד כמעט עד לסיום, כאשר הוד השרון הצליחה להגדיל את הפער ולסיים את הרבע הראשון בתוצאה 28:21.

למרות שהקהל לא היה שם לדחוף שחקני אליצור פתחו היטב את הרבע השני. שלשה של שמריז ו-4 נק' רצופות של יובל נעימי קבעו שוויון 34. שחקני אליצור המשיכו ללחוץ ועלו ליתרון 47:40 עם שלשה נוספת של שמריז. למרות זאת שלשה של שחר עמיר הורידה את הקבוצות להפסקה ביתרון 52:50 לאליצור.

הרבע השלישי היה צמוד לכל אורכו אך בניגוד גמור לכל העונה, אליצור הצליחה לשמור על שוויון מינימלי. הטבעה של ג'ימי הול הפכה את הקערה וטרבון יוז עם שלשה משלו אותת לאשקלון. שמריז השווה לשוויון 87 עם שלשה משלו בדרך לערב גדול עם 25 נק' ו-86 אחוזי הצלחה מהשלוש. אריזונה ריד עם שלשה נוספת (גם הוא עם 25 נק' הערב) העלה את אשקלון נקודה אך טרבון יוז והול סחבו את האורחים כל הדרך לניצחון דרמטי 102:99.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר