קבוצת כדורעף הנשים אליצור 'נתן' אשקלון (צילום: אלכס פרסקובסקי)

אליצור 'נתן' אשקלון בכדורעף נשים העפילה לחצי גמר גביע האיגוד

קבוצת כדורעף הנשים אליצור 'נתן' אשקלון הצליחה להביס את הפועל ירושלים ב-3 מערכות בלבד והעפילה לחצי גמר הפלייאוף, שם היא תתמוד מול מכבי ת''א או מ.ס רמת אביב, שישחקו בשבת הקרובה

פורסם בתאריך: 9.3.20 09:32

     

רגע לפני יום האישה, קבוצת כדורעף הנשים אליצור 'נתן' אשקלון עלתה לחצי גמר גביע והוכיחה כי הנשים האשקלוניות בהחלט בעלות יכולות מעוררות השראה.

בשבוע שעבר התקיים במגרש הביתי של ענף הכדורעף המצליח באשקלון – אולם ספורט "אגמים" – משחק במסגרת שלב רבע גמר גביע איגוד הכדורעף בו אירחה אליצור 'נתן' אשקלון את הפועל ירושלים.
משחקי הכדורעף נערכים באשקלון לעיני כמות מזערית של קהל האוהדים למרות הכניסה החופשית ולמרות ההצלחה הלא מבוטלת של קבוצות הענף בזירה הארצית בעונה הנוכחית. חובבי הספורט מוזמנים לבקר בקרבות כדורעף אשר נותרו לקבוצות של המועדון האשקלוני עד תום העונה – במסגרת שלב הפלייאוף העליון של הליגה הלאומית. אם כי משחקי הגביע שנותרו לקבוצת הנשים – בחצי הגמר ובתנאי וינצחו גם הגמר ייערכו במגרשי חוץ.

משחק רבע גמר הגביע – הסתיים בתוצאה 3:0 (25:22; 25:14; 25:22) לטובת הקבוצה המארחת מה שהבטיח לאליצור 'נתן' אשקלון העפלה היסטורית לחצי גמר גביע איגוד הכדורעף. בכך נמצאת הקבוצה האשקלונית של המאמן איגור בלינקין והמנהל יעקב פרידמן במרחק שתי ניצחונות בלבד מתואר ראשון בתולדותיה.

חוגגות את הניצחון. שחקניות אליצור 'נתן' אשקלון (צילום: אלכס פרסקובסקי)

זהות היריבה של שחקניות אשקלון בחצי הגמר תתברר בסיום הדרבי התל אביבי בין מכבי למ ס.רמת-אביב אשר תתקיים בשבת הקרובה. בחצי הגמר השני ישחקו מכבי תל-מונד, מוליכת הטבלה במחוז הצפוני של העונה הסדירה בליגה לאומית, והפועל עמק יזרעאל.

משחק גמר גביע איגוד הכדורעף לעונת 2019-2020 ייערך בתאריך 24.03 בחדרה.

בגזרת הגברים, במסגרת המחזור ה-4 של שלב הפלייאוף העליון בליגה לאומית גברים ניצחה אליצור 'נתן' אשקלון בבית את אליצור כפר-סבא בתוצאה 3:1 (23:25; 25:20; 26:24; 25:19) ועם מאזן של 2 ניצחונות ו-2 הפסדים נמצאת במקום ה-5 במרחק סביר של 3 נקודות משלישיית מוליכות הטבלה ( נבחרת האקדמיה, הפועל המעפיל ואליצור כרמיאל).

ביום רביעי הקרוב, 11.03 (20:00, כניסה חופשית) תארח קבוצת הנשים אליצור 'נתן' אשקלון בארנה הביתית באולם הספורט "אגמים" את מכבי תל-מונד למשחק העונה שצפוי להיות מרתק ויתן למנצחת יתרון משמעותי במאבק על הכרטיס לליגת העל.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר