יהונתן ברודסקי במרכז הפודיום עם מדליית הזהב (צילום: אלכס פרסקובסקי)

16 מדליות ל'מיטב אשקלון' באליפות הרצליה הפתוחה

חניכיו של אייזיק מיקאילוב מתכוננים לאליפות הבינלאומית בלטביה ואליפות ישראל וקטפו 9 מדליות זהב, 6 כסף ומדליית ארד באליפות הרצליה הפתוחה

פורסם בתאריך: 4.3.20 11:48

     

ספורטאי מועדון הג'ודו מיטב אשקלון השיגו בסוף השבוע האחרון לא פחות מ-16 מדליות באליפות הרצליה הפתוחה – עוד שלב בהכנות לשלב המכריע של העונה האולימפית אשר במוקד יעמדו תחרויות כמו טורניר בינלאומי ויוקרתי בלטביה ואליפות ישראל לגילאים הצעירים במהלך חופשת פסח.

בשבת חורפית האחרונה, 29.02, תאריך שיחזור על עצמו רק בשנה אולימפית הבאה, אירח היכל הספורט "היובל" את אליפות הרצליה הפתוחה בג'ודו.

כ-450 ספורטאיות וספורטאים השתתפו בתחרות המסורתית אשר מארחת העיר הרצליה מדי שנה בשלב זה של עונת התחרויות ומושכת אליה מאות נוספות של מלווים וקהל חובבי הספורט מכל רחבי הארץ.
בתום יום התחרות זכו ספורטאי מועדון הג'ודו מיטב אשקלון בהדרכת המאמן אייזיק מיקאילוב ב-16 מדליות: 9 זהב, 6 כסף ו-1 ארד.

 

 

יניב קוזנצוב עם מדלית הזהב (צילום: אלכס פרסקובסקי)

במקום הראשון ומדליות זהב זכו בקבוצות המשקל שלהם ליה בוגוסלבסקי, ליאם שטרית, ליאב אשגרי, ליאור פרסקובסקי, שילה אלהרר, יניב קוזנצוב, יהונתן ברודסקי, אלן ברודסקי ומקס קרסנר.

במקום השני ומדליות כסף זכו אוראל בנו, מרק קרסנר, לאון דמידובסקי גלב שלודיאק, דניאל צוקרמן ודני קרסנר.

במקום השלישי ומדליות ארד זכה תומר אשרף.

במהלך חופשת פורים, ביום שלישי, 10.03 תתקיים באשקלון תחרות ג'ודו "אליפות מיטב אשקלון הפתוחה" בהשתתפות ספורטאי מועדוני אגודת מיטב הארצית מאיזור הדרום. מתקן הספורט שנבחר לארח את התחרות המסורתית "פורים-2020" הוא אולם לאומנויות הלחימה במרכז הספורט העירוני (רח' כורש 1 מבנה של המחלקה לספורט ליד בית הספר ארלוזורוב).

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר