אליצור איתו אשקלון בעוד הפסד מאכזב. הפעם בהרצליה

אליצור 'איתו' אשקלון הובסה ע"י המוליכה

אליצור 'איתו' אשקלון הגיעה למשחק חוץ קשה מול בני הרצליה והובסה 82:62 למוליכת הליגה הלאומית. מתן חרוש רושם הפסד שני ברציפות. אור לאומי אקס אשקלון הצטיין עם 19 נק', פול דילייני מאידך הצטיין במדי אשקלון עם 28 נק'

פורסם בתאריך: 3.3.20 21:51

     

לאחר שני הפסדים רצופים קיוותה אליצור 'איתו' אשקלון לעצור את התקופה הרעה גם מול הראשונה בטבלה בני הרצליה בביתה. מתן חרוש קיווה שחניכיו יסדרו לו ניצחון בכורה על פני המובילה בתקווה להשיג עוד סיכוי לסיים את העונה בפלייאוף העליון.

אליצור 'איתו' אשקלון פתחה היטב עם שלשה של בן עברי אך אור לאומי, אקס אליצור אשקלון, צמצם מיד ל-3:2. קאנדל אנטוני העלה את המארחים לראשונה ליתרון אך הם הצליחו לצבור פער רק לקראת תום הרבע הראשון אותו חתם אלישי כדיר ב-2 נק'. 21:16 להרצליה בתום הרבע.

את הרבע השני פתחה הרצליה מצוין עם שלשה של אייזיה בויאט אייזנדורף, אלירן חדד ופול דילייני מנעו את הבריחה. דאור פישר ודילייני השאירו את אשקלון עם הראש מעל המים למרות שהמארחים החלו לצלוף מחוץ לקשת. אשקלון ניסתה להראות את יכולתה מהשלוש גם אך לא הצליחה למצוא את הרשת והרצליה ברחה וסיימה את המחצית 42:32 למארחים.

הרבע השלישי של אשקלון היה המשך ישיר למהלך המשחק. חניכיו של חרוש לא הצליחו להתמודד עם שחקני המובילה והפער צמח וצמח ככל שנקפו הדקות עד שהגיע ל-19 נק' מסל של אייזנדורף. לאומי הצליח לנצח את שחקני ההגנה של האורחים פעם אחר פעם וקבע 75:48. אשקלון ניסתה להילחם על הכבוד האבוד אך המשחק נגמר בתבוסה 82:62 לבני הרצליה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר