אליצור 'נתן' אשקלון בכדורעף נשים

אליצור 'נתן' אשקלון בכדורעף נשים העפילה לפלייאוף הגמר

קבוצת כדורעף הנשים של אליצור 'נתן' אשקלון העפילה לחצי גמר הפלייאוף העליון של הליגה הלאומית, לאחר שסיימו במקום הראשון בליגה הסדירה ומכוונות לעלות לליגת העל

פורסם בתאריך: 13.2.20 11:06

     

ביום רביעי בשבוע החולף (5.2), רשמה קבוצת כדורעף נשים "אליצור-נתן" אשקלון ניצחון משכנע בבירת הנגב אשר הקפיץ אותה לפסגת הליגה הלאומית רגע לפני סיום העונה הסדירה.

אמש נערך מחזור הנעילה של העונה הסדירה בליגה לאומית בכדורעף כאשר קבוצת הנשים "אליצור-נתן" אשקלון אירחה באולם ספורט אגמים בעיר את מ.ס.נס ציונה שחקניותיו של המאמן המקומי איגור בלינקין סיימו את החלק הראשון של העונה במקום הראשון כאשר המשחק החסר מול קבוצת התחתית ק.ק. תל-אביב עלול להגדיל את הפער מהיריבה המושבעת א.ס.א. באר-שבע ל-4 נקודות.

כעת מדורגת "אליצור-נתן" אשקלון בראש טבלת הליגה הלאומית עם מאזן מרשים של 11 ניצחונות מול הפסד בודד (32 נקודות).

ביום רביעי האחרון (5.02) רשמו שחקניות אשקלון ניצחון משכנע במשחק העונה כאשר הכניעו בחוץ את א.ס.א. באר-שבע בתוצאה 3:0 (25:21; 25:15; 25:18).

לאחר סיום הליגה הסדירה ייעפילו ארבע קבוצות המחוז הדרומי למשחקי פלייאוף העליון עם רביעיית המובילות ממחוז המקביל הצפוני כאשר בסיום טורניר ההצלבה תזכה המנצחת בכרטיס בודד לליגת העל בכדורעף נשים.

אתמול (יום ד' 12.02) כצפוי גברה אליצור-נתן אשקלון על מ.ס.נס ציונה 3:0 (25:14;25:18;25:8) ואת משחקי הפלייאוף העליון תתחיל מעמדת מוליכת הטבלה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר