היה נעימי: ניצחון חוץ גדול לאליצור 'איתו' אשקלון

יחד עם שחקן הרכש יובל נעימי אליצור 'איתו' אשקלון ניצחה את הפועל עפולה בחוץ 92:81 הרבה בעזרת הזרים שלה: פול דילייני, אריזונה ריד ודאור פישר, שרשמו ערב מצוין והובילה אותה לניצחוץ אחרי שני הפסדים רצופים

פורסם בתאריך: 11.2.20 22:30

     

אחרי שרשמה רצף של שני הפסדים אליצור 'איתו' אשקלון יצאה צפונה ופגשה את הפועל עפולה שמחזיקה ברצף דומה משלה. אליצור יחד עם שחקן הרכש הטרי יובל נעימי קיוותה שהפעם הדברים יתחברו לה היטב והיא תצליח לצאת לדרך חדשה.

אריזונה ריד עם קליעה מצוינת פתח את המשחק עבור האורחים. עפולה לא נכנסה היטב למשחק ואלון ספיר יחד עם ריד הובילו אותה לריצת 6:0 שנעצרה עם שלשה של לייס דאן. הרבע הראשון היה ללא ספק של הזרים של אשקלון שהצליחו להתגבר על לייס דאן המצוין, שגילה בכח שלבד הוא לא יכול להושיע. הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 26:22, לאורחים.

הרבע השני נפתח עם סלים מצויינים של אלירן חדד שנכנס לסטטיסטיקה עם 8 נק' בפתיחת הרבע יחד עם שלשה דודו שמריז העמידו את הפער על 10 נק'. לאחר 16 דקות של משחק יובל נעימי ניגש לעונשין ורשם 2 נק' ראשונות בקדנציה המחודשת שלו באשקלון ואם חשבנו שדאן נמצא בכל מקום גם דילייני היה בכל מקום ושלט כל הדרך לסיים את הרבע השני בתוצאה 51:37 לאשקלון.

תסמונת הרבע השלישי לא פסחה עליה גם הפעם ועם תחילת הרבע עפולה צמצמה את הפער ל-3 נק' בלבד. אשקלון שמרה על היתרון אך השיניים של האוהדים החלו לחרוק והרבע הרע של אשקלון הסתיים ביתרון קטן 69:67. הרבע הרביעי היה לחלוטין שונה ממה שראינו דאור פישר המצוין עם 4 נק' רצופות פתח היטב את הרבע. שלשה של מוריאל לוטטי עוד עצרה את המומנטום עד שהגיע ריד וקלע 5 נק' רצופות, יחד עם שלשה של נעימי ואשקלון החלה לברוח. דאור פישר עם הטבעה סגר את הסיפור ואשקלון מנצחת 92:81.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר