מוטי איוניר. צילום פבל
מוטי איוניר. צילום פבל

הפועל אשקלון שברה רצף של 10 משחקים ללא ניצחון

לאחר רצף שלישי שקבר אותה מתחת לקו האדום הפועל אשקלון הגיעה למשחק חוץ קשה מול הפועל אום אל פאחם והבקיעה שלישייה לרשתה. דור מוסקוביץ' (דקה 31), ז'וליו סזאר (דקה 69) ודניאל קוניצקי (דקה 89) שחררו הרבה אוויר אצל אשקלון. יצליחו לרשום המשכיות?

פורסם בתאריך: 10.2.20 21:10

     

לאחר שסיימה את חלון העברות של ינואר עם מיני מהפכה, הפועל אשקלון התארחה הערב אצל הפועל אום אל פאחם שרוצה להעפיל למקום השלישי. הפועל אשקלון שרשמה 10 משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, מתמודדת מול אחת מקבוצות הצמרת שנמצאת במומנטום חיובי עם שני ניצחונות רצופים. מוטי איווניר והפועל אשקלון נמצאים תחת לחץ גדול אך מאמינים שיחד עם החדשים אפשר יהיה להציל את העונה.

דור מוסקוביץ' כבש כבר במשחק הבכורה שלו בהפועל אשקלון בדקה ה-31 והעלה את הפועל אשקלון ליתרון 1:0 שהחזיק עד המחצית. אם חשבתם שבמחצית השנייה הפועל אשקלון תציג שוב נרפות, טעות בידיכם. ז'וליו סזאר הכפיל את התוצאה בדקה ה-69 מתוך הרחבה. אום אל פאחם לחצו על שערו של ליאור חדריאן שהציל את אשקלון ועזר לדניאל קוניצקי עוד שחקן בהופעת בכורה, לכבוש בדקה ה-89 לאחר שקיבל כדור רוחב למרכז הרחבה ולא התבלבל מול השוער וקבע 3:0 ענק למוטי איווניר וחניכיו ששחררו המון לחץ.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר