יובל נעימי במדי אליצור 'איתו' אשקלון (צילום: הדף הרשמי)

יובל נעימי חתם באליצור 'איתו' אשקלון

הגארד בן ה-34 חוזר לאשקלון לאחר 12 שנים ומצטרף לסגל של רועי חגאי וינסה לעזור לקבוצה להציל את העונה ולעזור לה לעלות לפלייאוף העליון "אנו מאמינים שנעימי יחד עם השחקנים המצויינים שלנו יצליח להצעיד את הקבוצה אל המקום אליו אנו שואפים ולחזור למסלול הנצחונות", אמרו בקבוצה

פורסם בתאריך: 5.2.20 19:54

     

בעקבות רצף התוצאות המאכזבות אליצור 'איתו' אשקלון החליטה לחזק את הקבוצה והחתימה היום את הגארד, יובל נעימי בן ה-34. נעימי, הוא אחד הרכזים הבולטים בארץ בשני העשורים האחרונים, כאשר שיחק בין היתר במכבי תל אביב והפועל ירושלים, בה גדל ומ. נעימי, המתנשא לגובה של 1.88 מ' חוזר לקדנציה שנייה באשקלון לאחר ששיחק במדיה בעונת 2007/8 בגלגולה כעירוני אשקלון.

בשנים האחרונות שיחק נעימי כזר בליגה האיטלקית השנייה במדי סקפאטי ופורלי, והוכתר למלך האסיסטים עם 7.5 למשחק, להם הוסיף גם 15.6 נקודות. בעונה הקודמת שיחק נעימי במדי מכבי רחובות מהליגה הלאומית. בקבוצה הגיבו להחתמתו ואמרו: "אנו מאמינים שנעימי יחד עם השחקנים המצויינים שלנו יצליח להצעיד את הקבוצה אל המקום אליו אנו שואפים ולחזור למסלול הנצחונות בשביל להשלים את המטרה של הקבוצה עד תום העונה הסדירה והיא העפלה לפלייאוף העליון". 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר