מכיר את המצב הביטחוני מאודסה.פול דילייני בכיף עם המאמן. צילום: פבל

106:92 ליבנה על אליצור 'איתו' אשקלון

אליצור יבנה הגיעה להיכל הספורט באשקלון ועשתה ככל העולה על רוחה על חשבון הגנת אליצור 'איתו' אשקלון המפורקת. בילי מקשפרד, אקס אשקלון, בלט עפ 23 נק' ו-11 ריבאונדים. דודו שמריז היה הטוב בשחקני אליצור 'איתו' עם 22 נק'

פורסם בתאריך: 4.2.20 22:46

     

לאחר ההפסד הכואב בחוץ להפועל ר"ג במוצאי שבת האחרונה, פגשה הערב את אליצור יבנה בהיכל הספורט הביתי באשקלון. חניכיו של רועי חגאי קיוו לתקן את הנעשה ולא ליצור רצף שלילי.

דור גולדנברג פתח את המשחק עם סל ועבירה אותה קלע מהעונשין. אך אריזונה ריד צינן במהירות את ההתלהבות עם ג'אמפ שוט בתוך הצבע. גולדנברג המשיך לקלוע אך דאור פישר מן הצד השני דאג להשוות 13:13. שלשה של אריזונה ריד עם שלשה העלה את המארחים ליתרון ראשון, שלא החזיק מעמד יותר מדי. אקס אליצור 'איתו' בילי מקשפרד דאג להחזיר את היתרון לאורחים בדרך לערב אישי ענק שלו אך דוד שמריז עם 5 נק' רצופות השאיר את היתרון בצד של אשקלון. 25:21 בתום הרבע הראשון. הרבע השני היה צמוד לכל אורכו כאשר שמריז מצד אחד הנהיג בצד האשקלוני ומקשפרד מם הצד השני אך אליצור יבנה השיגה את השבירה לקראת הסיום ופתחה פער 9 נק'.

המגמה נשמרה לכל אורך הרבע השלישי, שנפתח לטובת האורחים שהגדילו את הפער ל-14 נק' אך אליצור לא ויתרה וסיימה את הרבע בפיגור 79:71. הרבע הרביעי לא יצר הרבה תקוות אצל אוהדי אליצור 'איתו' אשקלון, שראו מקרוב איך ההגנה האשקלונית קורסת כאשר דניאל ולדין עם סל קלע ברח ל-92:76. אלון ספיר עוד הצליח לצמצם מהעונשין אבל אשקלון העייפה לא הצליחה לעצור את היבנאים אלא רק בעבירות. בילי מקשפרד ועדן דודסקו סגרו את הסיפור בקלילות 106:90 לאליצור יבנה.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר