אליצור איתו אשקלון רשמה הפסד מאכזב ברמת גן

לא טיילו בגן: הפסד חוץ לאליצור 'איתו' אשקלון

אליצור 'איתו' אשקלון ממשיכה להתנדנד ולא הצליחו לרשום ניצחון שני ברציפות והפסידו להפועל ר''ג/גבעתיים בחוץ 96:84. קווין קייפרס בלט בשורות ר''ג עם 30 נק', דודו שמריז מנגד עם 23 נק'

פורסם בתאריך: 1.2.20 22:42

     

לאחר שניצחה את האחרונה בטבלה, עירוני רמת השרון, יצאה אליצור 'איתו' אשקלון להיכל זיסמן, שם התארחה אצל הפועל ר"ג/גבעתיים. בסיבוב הקודם הגיע ר"ג לאשקלון והפסידה וקיוותה מול הקהל הביתי לכפר על אותו הפסד. מנגד, חניכיו של רועי חגאי רוצים לרשום ניצחון שני רצוף ולקטוע את תקופת הנדנדה.

אריזונה ריד התכבד לקלוע את הסל הראשון הערב מתחת לטבעת אך מנגד לא נתנו לאשקלון לצבור מומנטום. אור סולומון נכנס לעניינים וברח לאשקלון. דילייני ודודו שמריז דאגו לרכך את הבריחה עם 23:13. שמריז הספיק לגשת לקו ולצמק בשתי נק' נוספות עד תום הרבע הראשון.

לאשקלון לא היו תשובות הערב לסולומון ולקווין קייפרס שהמשיכו לעשות ככל העולה על רוחם. הפועל ר"ג רקדה על הפרקט ועלתה ליתרון של 22 נק' ברבע השני עם 44:22. אליצור 'איתו' לא הרימה ידיים ונגסה בפער אך לא מנעה מר"ג לסיים את הרבע השלישי עם מגמה ברורה – 81:65.

הרבע הרביעי הוא ללא ספק עכב האכילס של הקבוצה אך האורחים פתחו את הרבע בטירוף וצמצמו את הפער ל-4 נק' בלבד אוהדי אליצור שכבר צברו ניסיון ידעו שעד שזה לא נגמר הכל יכול לקרות. טארקי אדוגי שראה את חבריו מתעייפים דאג להגדיל את היתרון חזרה עבור ר"ג וחניכיו של רועי חגאי שכבר החלו להאמין איבדו את הכוחות הנפשיים ור"ג ניצחה 96:84.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר