שחקני אליצור 'איתו' אשקלון (צילום: פבל טולצ'ינסקי)
שחקני אליצור 'איתו' אשקלון (צילום: פבל טולצ'ינסקי)

אליצור 'איתו' רושמת ניצחון ביתי חשוב

אליצור 'איתו' אשקלון חשבה שמול הקהל הביתי תצליח לנצח בקלות את האחרונה בטבלה אך הצליחה לגרום לאוהדיה דפיקות לב. שמריז, דילייני, ריד וספיר בלטו עם 13 נק' כל אחד

פורסם בתאריך: 28.1.20 22:15

     

שהיא עוד מלקקת את הפצעים מההפסד הדרמטי והכואב להפועל חיפה בשבוע שעבר, אליצור 'איתו' אשקלון קיוותה לחזור למסלול הניצחונות מול הקהל הביתי בהיכל הספורט באשקלון כאשר אירחה את האחרונה בטבלה, א.ס רמת השרון.

טיילר נלסון פתח את המשחק עם שתי החטאות מתוך הקשת וראה את אור קורנליוס עושה זאת נכון מהצד השני ופותח את המשחק עם יתרון 2:0 למארחים. האורחים המשיכו להחטיא וביצעו 3 החטאות רצופות, הפעם מחוץ לקשת וראו את אריזונה ריד ופול דילייני בורחים להם עם 13:0 מהיר. רק שהשעון הראה 04:48 אורי חי הצליח לרשום נק' ראשונות עם שלשה מוצלחת. למרות זאת גיא נצר ענה עם שלשה משלו והרבע נגמר בשליטה מוחלטת של אליצור עם 29:16.

יום חלש שלו אך עדיין בראשות הקלעים. פול דילייני במדי אשקלון (צילום: פבל)

 

ברבע השני קיבלנו את דודו שמריז נכנס לעניינים אך האורחים הצליחו לרשום אחוזים יותר מחוץ לקשת ונגסו בפער של אשקלון שלא נגררה אחרי רמה"ש לזרוק לחינם מחוץ לקשת אך ראתה את הפער שלה מצטמק עד לכדי 4 נק'. שלשה של דוריאן פינסון הצליחה להחזיר רמה"ש לעניינים, שהלוח הראה 54:52 לאשקלון. עודד שעשוע קבע יתרון ראשון לאורחים במשחק 58:57, ואוהדי אליצור 'איתו' החלו לאבד את הסבלנות והרעידו את האולם. פול דילייני במשחקו החלש ביותר עד כה העונה החטיא זריקה קלה אך דודו שמריז עם שלשה דאג להוריד את מפלס הלחץ והקבוצות ירדו בתום הרבע השלישי בשוויון 64:64.

רמת השרון שידעה את החולשה של האשקלונים ברבע הרביעי קיוו להצליח ללנצח והובילו עם פתיחת הרבע. אלון ספיר עם יכולת מצוינת מהעונשין השאיר את אשקלון במשחק. טיילר נלסון קלע תחת לסל ודקה לסיום אשקלון הובילה בנקודה אחת בלבד. 79:78. גיא נצר מנגד, קלע שתי נק' מהעונשין וביצע עבירה על אורי חי בזמן הקליעה לשלוש. חי ניגש לשלוש זריקות אך לתדהמת כולם החטיא את שלושתם. אליצור קיבלה אדרנלין ודודו שמריז מצד שני הראה איך עושים זאת נכון ואשקלון ניצחה 85:78.

בלטו באשקלון: פול דילייני, אריזונה ריד, דודו שמריז ואלון ספיר עם 13 נק' כ"א.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר