אליצור איתו אשקלון רשמה הפסד מאכזב ברמת גן

בתום 4 הארכות: אליצור 'איתו' אשקלון עם ניצחון שני ברציפות

שיאנית ליגת העל בהארכות שוב מצאה את עצמה מסתבכת מול הפועל חבל מודיעין אך הפעם הצליחה לסיים שידה על העליונה לאחר לא פחות מ-4 הארכות, בסופן ניצחה 132:126. פול דילייני הצטיין עם 48 נק'

פורסם בתאריך: 7.1.20 23:55

     

אליצור 'איתו' אשקלון אירחה הערב הפועל חבל מודיעין למשחק נוסף בדרך להגשמת המטרה –העפלה לפלייאוף העליון. כשהיא מעודדת מהניצחון בשבוע שעבר על הפועל גליל עליון, שסימן עבורה שינוי. רועי חגאי וחניכיו קיוו לשמור על המומנטום ולא להישבר בדקות הסיום.

פול דילייני פתח את המשחק עם שלשה גדולה ויחד עם אריזונה ריד הוביל את המארחים לריצת 10:0 עם פתיחת המשחק. מודיעין חזרה למשחק וצמצמה את הפער אבל אליצור 'איתו' אשקלון התעוררה וסגרה את אחד הרבעים הטובים שלה העונה בתוצאה 23:10. המארחים המשיכו לקחת את היוזמה במשחק, עד לחציו של הרבע השני בו מודיעין בעזרתו של רז ניסים כהן צמצמה את הפער ל-8 בלבד. הזרים של אשקלון המשיכו להיות המוציאים לפועל על הפרקט אך איוון אסה עם שתי נק' מהעונשין עצר את הבריחה.

פול דילייני במדי אשקלון. צילום:פבל

ואז הגיע הרבע הרביעי. החולשה הגדולה של אליצור 'איתו' אשקלון עד כה העונה היא ללא ספק היכולת שלה ברבע הרביעי. אליצור 'איתו' עלתה לרבע הרביעי שאננה ועייפה וראתה את מודיעין נוגסת לה ביתרון כאשר דיאנדרה פארקס עם ג'אמפ שוט צמצם לנקודה בלבד. 74:75, דקה וחמישים שניות לסוף השעון. פול דילייני שוב היה שם בשביל אליצור איתו עם 2 נק' ועברה. אך פארקס עם 4 נק' רצופות מהעונשין כפה שוויון 78:78 ושלח את שתי הקבוצות להארכה.

אליצור אשקלון, למי שאינו בקיא היא שיאנית הארכות בישראל יחד עם הפועל ירושלים, כאשר במפגש בין שני המועדונים שתי הקבוצות שיחקו במשך 6 הארכות!, הערב אליצור הייתה קרובה להשוות את השיא הזה לאחר ששיחקה במשך 4 הארכות.

הקבוצות שכבר היו שחוקות ועייפות לא הרבו לשחק כדורסל איכותי בהארכה ובעיקר התעסקו בלעצור את היריבה עם עבירות אך כל קבוצה נלחמה עם המון לב ונשמה עד הסוף. אלון דרוקר הצעיר קבע את התוצאה 113:110 18 שניות לסיום אך אורי גרמיזו קבר שלשה ושלח את הקבוצות להארכה רביעית. ברבע הרביעי למודיעין נגמר האוויר ובעיקר לרז ניסים כהן המצוין ודודו שמריז מנגד שנח על הספסל חזר לעניינים ועם 5 נק' רצופות אותת לקהל שגם הפעם הניצחון יהיה אשקלוני. רז ניסים כהן החטיא 3 פעמים מהעונשין אך הצליח לקלוע שלשה בסיום שקצת הפחידה את המקומיים אך לא הצליחה למנוע את הניצחון. 132:126 לאליצור 'איתו' אשקלון בסיום לאחר 4 הארכות.

קלעו לאשקלון: פול דילייני (48 נק'), אריזונה ריד (20 נק'), דודו שמריז (18 נק') ואלון ספיר (15 נק').
קלעו למודיעין: דיאנדרה פארקס (30 נק'), איוון אסקה (25 נק'), רז ניסים כהן (21 נק'), טוני יאנגר, אוראל לב ותום ספקטור עם 10 נק' כ"א.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר