מוטי איווניר. צילום ניר קידר

פרץ את השער: עוז פרץ קבע מהפך על אשקלון

הקשר, ששיחק בהפועל אשקלון אשתקד, הצליח לרשום מהפך תוך שתי דקות (82 פנדל, 84), בעודו מדדה על רגלו ולבטל את היתרון המוקדם שקבע ציון צמח בפנדל (60) ולהשאיר את הנקודות במושבה

פורסם בתאריך: 3.1.20 17:10

     

הפועל אשקלון התארחה היום באצטדיון המושבה למשחק דרמטי מול הפועל פ"ת של עמיר נוסבאום, במסגרת המחזור ה-18 של הליגה הלאומית. פ"ת הגיעה לאחר שהצליחה לרשום קאמבק מרשים מול עירוני רמת השרון וחזרה מ-4:1 לתיקו 4:4. הפועל אשקלון לעומת זאת מגיעה לאחר תיקו מאופס מול בית"ר ת"א/רמלה.

הפועל אשקלון תקפה במשך רוב המשחק, הגיעה למצבים אבל לא הצליחה לכבוש עד שיגיל אוחנה הוכשל בדקה ה60 וציון צמח תרגם זאת לשער יתרון לאורחים. הפועל אשקלון המשיכה לתקוף אך לא הצליחה לכבוש את שער השני והפועל פ"ת שכבר התייאשה חזרה למשחק לאחר הכשלה מיותרת של בן אל אדרי על עוז פרץ, אקס הפועל אשקלון, שגם לקח על עצמו את הפנדל וכבש את השוויון בדקה ה-82.

שתי דקות חולפות וכדור עומק של גל אסולין מוצא את עוז פרץ שעם רגל פצועה הצליח למצוא את הרשת של ליאור חדריאן בפעם השנייה ולהעלות את המארחים ליתרון דרמטי 2:1. הפועל אשקלון תקפה בחמת זעם ושי חדד ספק הוכשל ברחבה בדקה האחרונה אך השופט דקל צינו לא התרשם ואף הרחיק אותו בתום המשחק, לאחר שבא כלפיו בטענות. הפועל אשקלון עם הפסד נוסף ועם נקודה אחת בלבד מתוך 15 האחרונות.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר