אליצור איתו אשקלון רשמה הפסד מאכזב ברמת גן

עדיין לא יציבים: אליצור ניצחה את הרצליה והפסידה להוד השרון

אליצור איתו אשקלון ניצחה את הרצליה החזקה וקלעה יותר מ-100 נקודות, אך לאחר מכן התרסקה בהוד השרון

פורסם בתאריך: 20.12.19 11:53

     

ביום שישי האחרון אליצור איתו אשקלון אירחה את קבוצת הצמרת בני הרצליה למשחק לוהט. אשקלון הגיעה למשחק לאחר ארבעה הפסדים רצופים, כולם לאחר משחקים צמודים, אך גילויי לוזריות של הקבוצה בדקות הסיום מנעו ממנה לנצח. אליצור קיוותה לצאת מהמשבר במשחקה הביתי, דווקא מול אחת מהמועמדות לעלות לליגה הראשונה, בני הרצליה של מיקי גורקה.

עדיין ללא שחקן החיזוק ד’אור פישר וללא פול דילייני הפצוע, אשקלון פתחה את המשחק בצורה מגמגמת וירדה בפיגור 24:17 בסיומו של הרבע הראשון בשל מטח שלשות של האורחים מהרצליה, אף על פי שחסרו את ברנדון דאוסן וגייב לוין. ברבע השני אשקלון התאוששה והצליחה לעלות ליתרון, ועם 31 נקודות ברבע הזה לוח התוצאות הראה 45:48 במחצית.

אריזונה ריד המשיך להפגין יכולת אדירה ולהוכיח כי הוא שחקן שנמצא ברמה מעל הליגה הלאומית, כשהוביל את האשקלונים ליתרון 69:63 בסיום הרבע השלישי. לבסוף הקבוצה של רועי חגאי ניצחה בתוצאה 101:90 במשחק והנחילה להרצליה הפסד, לאחר שהגיעה אל המשחק עם רצף של חמישה ניצחונות רצופים. ריד הוביל את המארחים למשחק אדיר בצד ההתקפי. אליצור קלעה יותר מ-100 נקודות, 37 מהן היו של ריד הנהדר.

קלעו לאליצור איתו אשקלון:
אריזונה ריד עם דאבל דאבל של 37 נקודות ו-12 ריבאונדים, דודו שמריז – 15, אלון ספיר – 14, אלירן חדד – 10, אור קורנליוס – 9, בן עברי אפטר – 9, אוראל לב – 7.

קלעו לבני הרצליה:
קנדל אנתוני – 19 נקודות, נועם אביבי – 16, אנטוני פישר – 15, ניצן חנוכי – 14, אור לאומי – 14, אייזייה אייזנדורף – 6, אופק מלכה – 6.

ארבעה ימים לאחר הניצחון המרשים על בני הרצליה יצאו האשקלונים למשחק חוץ מול קבוצה פחות חזקה בדמות מכבי הוד השרון של נתי כהן.

למשחק מול הוד השרון הגיעה אליצור איתו אשקלון מחוזקת בפול דילייני ובשחקן החיזוק שערך בכורה הסנטר ד’אור פישר. הקבוצה הגיעה עם ציפיות רבות אל המשחק וקיוותה לחבר ניצחון שני ברציפות. הרבע הראשון סימן כי אשקלון אכן בדרך הנכונה לעשות זאת, כשבסיומו של רבע של משחק שוטף עם סקור גבוה, כמו שאשקלון אוהבת, הסתיים ביתרון 27:21 לטובתה. בפתיחתו של הרבע השני הוד השרון רשמה ריצת 9-2 ועלתה ליתרון, אך להפסקת המחצית ירדה אליצור איתו ביתרון 40:38.

אליצור איתו אשקלון בעוד הפסד מאכזב. הפעם בהוד השרון

הרבע השלישי היה הרבע ששינה את המשחק, שהפך ממשחק ריצה עם סגנון התקפי כמו שאשקלון אוהבת, למשחק הגנתי, מחושב ומבוקר, וזה שיחק לטובתם של המארחים שירדו ביתרון של 9 נקודות הפרש בסיומו של הרבע. אשקלון ניסתה לחזור אל המשחק במהלך הרבע האחרון, אך ללא הצלחה, והמשחק הסתיים בניצחון להוד השרון בתוצאה 85:73.

אליצור איתו אשקלון של רועי חגאי עדיין לא מצליחה לייצר יציבות, וארבעה ימים בלבד לאחר ניצחון הירואי על הרצליה מהצמרת מפסידה בהפרש דו ספרתי להוד השרון, למרות חזרתו של פול דילייני והופעת הבכורה של פישר בקבוצה.

בעקבות ההפסד אשקלון ירדה למאזן שלילי של חמישה ניצחונות וארבעה הפסדים. ביום שלישי הקרוב (24.12) הקבוצה תקווה לצאת מהמאזן השלישי כשתארח את מכבי קריית מוצקין, שמחזיקה במאזן זהה לה.

קלעו לאליצור איתו אשקלון:
פול דילייני עם דאבל דאבל של 19 נקודות ו-10 ריבאונדים, אריזונה ריד – 13, אלון ספיר – 12, אלירן חדד – 10, ד’אור פישר – 6, אוראל לב – 6, דודו שמריז – 5, בן עברי אפטר – 2.

קלעו למכבי הוד השרון:
טרבון יוז – 22 נקודות, עידו דוידי – 14, ג’ימי הול – 13, יריב עמירם – 11, שחר עמיר – 8, עידן פז – 7, דורי סהר – 6, הראל דדון – 4.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר