האם השמן עוזר לגופנו להישאר צעיר?

חג החנוכה מביא איתו את כל סוגי השמנים לפתח ביתנו ועם זאת כיצד שימוש מושכל בשמנים טובים יכולים לעזור לנו להישאר צעירים לנצח? רגינה פיינגרש עם כל התשובות

פורסם בתאריך: 19.12.19 18:56

     

חג החנוכה בפתח, והגיע הזמן שבו אנו מדליקים נרות חנוכה, שרים על ניסים ואוכלים מאכלים נוטפי שמן!
הפעם אתייחס ל-7 סוגי שמנים אשר השימוש בהם גדל עם השנים בתעשיות הקוסמטיקה והטיפוח.

תהליך הזדקנות העור הינו בלתי נימנע, העור מאבד בחלוף השנים את גמישותו, מה שמוביל לקמטים קטנים ועמוקים, עור נפול, כתמים ועוד.
על מנת לתחזק את מראה עורנו ולשמרו בריא ומטופח, ישנם מספר שמנים טבעיים אשר להם תכונות בריאותיות רבות המסייעות לעיכוב הזדקנות העור, הם עשירים בלחות ומעניקים לנו מראה מלא חיים.

– שמן זית: מחדש את העור ושומר עליו בריא וצעיר, עשיר בחומצות שומן איכותיות. מכיל מינרלים, ויטמינים a ו-b אשר מגנים על העור מפני נזקים של רדיקלים חופשיים.
ניתן לעסות את העור בעדינות עם מעט שמן וניתן להוסיף לתזונה הקבועה 2 כפות ביום. ההמלצה היא שמן זית כתית מעולה שלא חומם בתהליך הייצור.

– שמן קוקוס: אחד השמנים הטבעיים המועילים לגופנו, שמן זה מונע סימני גיל כמו קמטים/כתמים/עור רפוי, ואף מונע נזקי שמש לעור. ניתן לעסות את העור עם כמות קטנה כדי לשמור על לחותו. שמן הקוקוס יכול לשמש כמסיר איפור. ההמלצה היא על שמן לא מסונן שלא עבר חימום גולמי.

– שמן נים: מקורו של צמח הנים הוא בדרום אסיה, לשמן זה תכונות עוצמתיות של ANTI-AGING, אנטי ויראליות, אנטי בקטריאלית, אנטי מיקרוביאלית ועוד. שמן זה עשיר מאוד בחומצות שומן רב בלתי רוויות ובויטמין E אשר משיבים לעור את גמישותו, את התחדשותו ואף מצמצם את הופעתם של כתמי גיל וקמטוטים.

– שמן שקדים: מצמצם את הופעתם של קמטים ומעכב את תהליך ההזדקנות. עשיר בויטמינים e ו-k. ניתן להעזר בו כדי להעלים כתמים שחורים מסביב לעיניים. שימו טיפה או שתיים של השמן על האצבעות, לחמם את השמן בעזרת האצבעות ולמרוח סביב העיניים בעדינות. ניתן להוסיף לתזונה היומית כף אחת של השמן.

– שמן לבנדר: שמן זה מוסיפים לכל מיני מוצרי קוסמטיקה טבעיים. עוזר בכל מיני מצבי עור חריפים כגון אקנה ופסוריאזיס.

– שמן אבוקדו: מצויין לטיפול בעור יבש ואף יעיל לצימצום בסימני גיל. מקור עשיר לויטמינים e ו-a ועוזר להילחם בנזקי העור ומחזק את בריאות תאי העור וריקמתם.
ניתן להוסיף 2 כפות ביום של השמן כתוספת לתזונה היומיומית.

– שמן זרעי רימון: שמן זה מכיל נוגדי חימצון אשר נילחמים ברדיקלים חופשיים ומתקנים את נזקי העור ושומרים עליו.

אזהרה
לפני שימוש בכל אחד מהשמנים יש לעשות בדיקה קטנה באיזור נסתר של עור הפנים כדי לוודא שאין לכם אלרגיה לשמן. מומלץ לקנות את השמנים בחנות טבע מכיוון ששם השמנים טבעיים יותר ואינם מדוללים עם חומרים כימיים.
וכמובן שיש לקרוא/להתייעץ עם איש המקצוע למען שימוש מבוקר ונכון.

לעוד אימונים והכוונה, חפשו אותי ברשתות החברתיות!

אינסטגרם – https://instagram.com/regina_fainguersch_official?igshid=17kw2ete4eqzf

פייסבוק – https://www.facebook.com/regina.fainguersch

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר