שחקני אליצור 'איתו' אשקלון (צילום: פבל טולצ'ינסקי)
שחקני אליצור 'איתו' אשקלון (צילום: פבל טולצ'ינסקי)

נתנו מאה אחוז: 100:92 לאליצור 'איתו' אשקלון

חניכיו של רועי חגאי עלו למקום הראשון עם ניצחון 3 ברציפות (היחידה שלא הפסידה העונה) לאחר שניצחו בבית את הפועל ר"ג/גבעתיים. אריזונה ריד נתן תצוגת ענק עם 33 נק', קווין קייפרס מנגד (37 נק'), נתן פייט אך נותר רק עם המחמאות

פורסם בתאריך: 16.11.19 22:05

     

עם שני ניצחונות רצופים חזרה הערב אליצור 'איתו' אשקלון להיכל הספורט באשקלון לעיני הקהל הביתי ואירחה את הפועל ר"ג גבעתיים. משחק זה הוא השלמה למחזור 3, שנדחה עקב ירי הטילים מעזה לעבר אשקלון. השחקנים של רועי חגאי, אמנם מכירים את המציאות העצובה אך לא נתנו לזה להשפיע עליהם.

המשחק החל עם דקה שלמה של גישושים משני הצדדים עד שליי אפ מוצלח של אלירן חדד, סיפק את הסל הראשון לערב ושתי נקודות למארחים. אלירן חדד המשיך היטב והכפיל את התוצאה חצי דקה לאחר מכן והשאיר לאריזונה ריד את הדרך לפתוח היטב את הערב והשניים קבעו 8:0 מהר מאוד. אשקלון קצת נרדמה והאורחים התעוררו וצימקו את הפער אך השניים, חדד את ריד שמרו על היתרון של אשקלון בתום הרבע עם 27:18 משכנע מאוד.

הרבע השני נפתח טוב עבור הפועל ר"ג, קווין קייפרס הצליח לצמצם את הפער לנקודה בלבד, שקבע 32:31. פול דילייני התעורר וקלע שתי נקודות, ריד הוסיף 2 משלו ואשקלון שוב ברחה. קייפרס ואור סולומון נתנו את הטון מהצד השני אך למרות שהרבע התנהל צמוד לכל אורכו, אשקלון הצליחה להשיג שוב שבירה וסיימה את הרבע השני בתוצאה 51:45.

ניצחון חשוב. פול דילייני (צילום: פבל טולצ'ינסקי)

הרבע השלישי היה כל כולו של קייפרס מר"ג שהחל לקלוע מחוץ לקשת, אך מולו אליצור 'איתו' אשקלון, שנהנתה מתצוגת ענק של ריד אמנם אך הציגה ורסטיליות ויכולות קבוצתיות ולמרות שר"ג ניצחה את הרבע, אשקלון נותרה עם היתרון. 72:69. הרבע הרביעי שוב הוכיח לכל מי שתהה, כי אליצור 'איתו' אשקלון לא באה להישאר עם המחמאות ופתחה מבערים. דודו שמריז עם עבודת לחימה לצד הזרים של אשקלון לא הותירו ספק כי הנקודות יישארו בהיכל הספורט. 100:92 לאשקלון בסיום.

קלעו לאליצור 'איתו' אשקלון: אריזונה ריד (33 נק'), פול דילייני (21 נק'), אלירן חדד (19 נק'), דודו שמריז (15 נק').
קלעו להפועל ר"ג/גבעתיים: קווין קייפרס (38 נק'), אור סולומון, (13 נק').

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר