המפרק הזמני של הפועל אשקלון. עו"ד ליאור דגן. צילום: שלומי לוי, דוברות הפועל אשקלון
המפרק הזמני של הפועל אשקלון. עו"ד ליאור דגן. צילום: שלומי לוי, דוברות הפועל אשקלון

קבוצה בלי ביקוש: עדיין לא נמצא רוכש להפועל אשקלון

התאריך האחרון להגשת הצעות לרכישת הפועל אשקלון כבר עבר, קופצים רבים לא היו על הקבוצה ולכן הוחלט להאריך את המועד האחרון להגשת הצעות. אם לא יימצא רוכש - הקבוצה תישאר בידי העירייה. על כר הדשא הקבוצה מקווה להשיג כמה שיותר נקודות מארבעת משחקי הבית הקרובים

פורסם בתאריך: 3.10.19 09:35

     

בתחילת העונה החלה הפועל אשקלון את דרכה בליגה הלאומית בפיגור של מינוס 9 נקודות. לאחר חמישה מחזורים שבחלקן הציגה הקבוצה כדורגל בהחלט חיובי, השכילו חניכיו של מוטי איוניר לסגור את המינוס לאחר שהקבוצה צברה 10 נקודות מתך 15 אפשריות – קצב צבירת נקודות מצוין, שהיה מציב אותה בצמרת, לולא הפחתת הנקודות, עם מבט אל המקום השני המוליך לליגת העל בתום העונה.

אלא שהמטרות של הקבוצה שונות בהחלט בעקבות נתוני הפתיחה הקשים של העונה. אם נסתכל על חצי הכוס המלאה, אם אשקלון תמשיך בקצב צבירת הנקודות הזה, מהר מאוד היא צפויה להינצל מאימת הירידה – המטרה העיקרית של הקבוצה העונה. סיבה נוספת שצריכה לעורר אופטימיות בקרב ראשי הקבוצה היא הדומיננטיות של חלק משחקני הבית שסוחבים את הקבוצה קדימה.

מוטי איווניר. צילום ניר קידר

מחוץ לכר הדשא, הדברים נכון למועד כתיבת שורות אלו, לא בדיוק מתנהלים על מי מנוחות, ונדמה כי התקווה של המפרק עו”ד ליאור דגן, וכמובן של עיריית אשקלון והעומד בראשה תומר גלאם למצוא רוכש, או קבוצת רוכשים שירכשו את הקבוצה מידיו של המפרק לא תתממש – בטח לא בקרוב. תאריך היעד שהציע המפרק עו”ד דגן, שעד אליו יכול מי שיחפוץ בכך להגיש הצעות לרכישת הקבוצה חלף לפני למעלה משבוע, וככל הנראה הצעה רשמית כזו אין, ולא הוגשה.

מעבר לכך, כרגע – לפחות לפי מספר גורמים המעורים בפרטים – חלקם גורמים לשעבר בקבוצה – טוענים כי לא רק שרוכש כרגע אין, גם עם משקפת ממש טובה, לא ניתן לראות אותו או אותם באופק. “נכון לעכשיו לא הוגשה שום הצעה על הפועל אשקלון”, סיפר לכאן דרום גורם המעורה בפרטים. “לצערי נדמה שהפועל אשקלון לא מעניינת כרגע אף אחד, בטח לא מי שישים לא מעט כסף על מנת לרכוש את הקבוצה”.

“התאריך עבר ב-26.9.19”, אמר גורם נוסף השבוע, “אם היה רוכש אני מבטיח לך שהייתה יוצאת הודעה חגיגית, כולל מסיבת עיתונאים לחגוג את ההישג. זה שזה עדיין לא קרה בהחלט מראה משהו- כרגע אין רוכש”.

כזכור נושא רכישת הפועל אשקלון נמצא באוויר כבר מספר שנים. לאחר שפרוספר אזגי, מכר את הקבוצה לעיריית אשקלון, מחפשים ללא הצלחה בקומה הרביעית למצוא רוכש שייקח על עצמו את הקבוצה. בעבר עלו מספר הצעות, בין השאר דובר על כך שמנכ”ל הקבוצה לשעבר דרור אלמלם ייקח על עצמו את הקבוצה, יחד עם קבוצת רוכשים שמורכבת מאנשי עסקים שישמחו לתרום את חלקם, ולהעמיד קבוצה איכותית, אולם המהלך לא יצא אל הפועל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




על כר הדשא כאמור, צפויה הקבוצה לצאת לרצף של ארבעה משחקי בית, השלושה הראשונים מול אחי נצרת אום אל פאחם וקטמון, באשקלון מאמינים שאם היכולת תימשך הם יפתחו פער משמעותי מהמקום האחרון.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר