אליצור אשקלון נגד הפועל חיפה
אליצור אשקלון נגד הפועל חיפה

אליצור 'איתו' אשקלון פותחת את העונה עם ניצחון

הקבוצה האשקלונית הצליחה לנצח את הפועל חיפה המצוינת בתוצאה 80:73. אשקלון הציגה משחק נחוש וללא פשרות ובעזרתו האדיבה של פול דילייני במשחק גדול עם 23 נק', 5 ריבאונדים ו-5 אס'

פורסם בתאריך: 29.10.19 21:57

     

לאחר שהודחה מגביע המדינה, אליצור 'איתו' אשקלון פתחה הערב את עונת הכדורסל בצורה חגיגית בהיכל הספורט באשקלון. רועי חגאי וחניכיו הגיעו בטירוף וקיוו לפתוח את העונה ברגל ימין. מנגד, הפועל חיפה יחד עם ניב ברקוביץ', אקס הפועל אשקלון ואחיו של המנהל המקצועי רועי הגיע לדרבי פרטי בינו לבין אחיו, כאשר האב מיקי, מגדולי שחקני הכדורסל בישראל בכל הזמנים, צופה ביציע.

ניב ברקוביץ

ניב ברקוביץ

הפועל חיפה עלתה ראשונה על לוח התוצאות והצליחה לרוץ היטב בעזרתו של איגור נסטרנקו שקלע 7 נק' בדקות הראשונות אליהם הוסיף חטיפה וחסימה. אליצור 'איתו' אשקלון חזרה מהר לעניינים בזכות יכולת מצוינת של אריזונה ריד, שקטף ריבאונדים וצמצם את הפער יחד עם פול דילייני. שלשה של אוראל לב הורידה את הקבוצות ב24:22 לטובת אשקלון. גם הרבע השני היה צמוד והסתיים בתוצאה 43:41 לאשקלון. ברבע השלישי אשקלון הצליחה להגדיל במעט את היתרון ושמרה אותו לאורך כל סיום המשחק בזכות משחק ענק של פול דילייני. 80:73 לאליצור 'איתו' אשקלון בסיום.

שחקני אליצור איתו אשקלון

שחקני אליצור איתו אשקלון

קלעו לאשקלון: פול דילייני (23 נק', 5 ריבאונדים ו-9 אס'), אריזונה ריד (20 נק', 8 ריבואנדים ו-2 אס'), אלון ספיר (14 נק' ו-7 אס'), אוראל לב (12 נק', 5 ריבאונדים ו-5 אס') ודודו שמריז (8 נק', 5 ריב' ו-4 אס').

אוהדי הפועל חיפה

אוהדי הפועל חיפה

קלעו לחיפה: ג'סטין הארט (18 נק'), אופק אביטל (11 נק'), ג'ייק פמברטון ורקים בוקלס 7 נק' כ"א.

התוצאה

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר