חסרון משמעותי. ליאור חדריאן. צילום: אורי קריספין
חסרון משמעותי. ליאור חדריאן. צילום: אורי קריספין

ליאור חדריאן התעמת עם הקהל וייעדר מהמשחק הבא

השוער, הורחק בתום המשחק מול הפועל קטמון והתנצל בפני קהל האוהדים של הפועל אשקלון וייעדר מהמשחק מול מכבי פ"ת לאחר שחטף כרטיס אדום ישיר. חדריאן: "חש צורך עז להביע את התנצלותי הכנה"

פורסם בתאריך: 22.10.19 20:54

     

בתום המשחק של הפועל אשקלון והפועל קטמון התרחש אירוע מיותר, כאשר שוער הקבוצה והקפטן שלה, ליאור חדריאן נקלע לדין ודברים עם מס' אוהדים כאשר רצה לרדת לחדר ההלבשה. מס' אוהדים אשר התקבצו בסמוך ליציאה לחדרי ההלבשה החלו לגדף את השוער, שלא נמצא בשיאו לאחרונה ולהפנות לעברו אצבע מאשימה. חדריאן ניגש לאוהדים וניסה לדבר על ליבם אך נתקל במס' אוהדים אשר החליטו לגדף אותו ובמקום התפתח דין ודברים ביניהם אשר לא גלש לפסים אלימים. כאשר חדריאן ירד לחדר ההלבשה הוא גילה להפתעתו כי בשל אירוע זה שופט המשחק, דקל צינו, להרחיקו בכרטיס אדום ישיר, על אף שהמשחק הסתיים.

במוצאי שבת פרסם חדריאן פוסט ובו גולל את הצד שלו והתנצל על התקרית: "אוהדים יקרים,
בסיום המשחק מול הפועל קטמון, בסערת רגשות שלא מאפיינת אותי, התפתח דין ודברים ביני לבין כמה אוהדים, שהוביל למקום שמעולם לא חשבתי שאגיע אליו.
כשוער שגדל במחלקות הנוער של הפועל אשקלון, כאחד שאוהד את הקבוצה מילדות, כמי שקיבל הזדמנות ללבוש את אפודת השוער הראשון של המועדון, לאחר שנים ארוכות של היעדר שוער מקומי וכאחד שעבורו העונה, חווה את שיא הגאווה, כשענדתי לזרועי את סרט הקפטן, אני חש צורך עז להביע את התנצלותי הכנה.
כל מי שעוסק בספורט תחרותי, חווה רגעים של יכולת טובה ולפעמים קצת פחות.
הקהל הנפלא של הפועל אשקלון, דאג תמיד לחבק ולחזק אותי לאורך כל הקריירה, ואני מאמין שגם כעת, האהבה ההדדית לא פגה – ואין לי ספק שאחלוק יחד איתכם- המון רגעים משמחים ומחבקים – עוד העונה!!
ברגשי התנצלות כנה ואהבה אינסופית."

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר