חוזר לאשקלון. זנזורי קרדיט: אליצור 'איתו' אשקלון

חוזר הביתה: רגב זנזורי חתם באליצור 'איתו' אשקלון

קבוצת האוהדים ממשיכה לכוון גבוה בעונה הבאה, לאחר שהודיעה על החתמתו של קפטן נבחרת הנוער בעבר, רגב זנזורי שחוזר לקבוצה אחרי ששיחק במכבי אשדוד באר טוביה בשנתיים האחרונות

פורסם בתאריך: 7.8.17 20:13

     

אחרי שקבוצת האוהדים אליצור 'איתו' אשקלון הצליחה להחזיר לקדנציה נוספת את הסנטר האמריקאי סטנלי ברנדי, הקבוצה הודיעה על החתמתו של הרכב הצעיר רגב זנזורי. זנזורי, (בן 22, 1.77 מ') שיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל ושימש גם כקפטן נבחרת הנוער. בשנתיים האחרונות שיחק הרכז המוכשר במכבי אשדוד באר טוביה, שם שיחק גם בקבוצת הבת באר טוביה בזכות החוזה הכפול. זנזורי, שיחק במדי קבוצת האם אליצור אשקלון לפני שלוש שנים בליגה הלאומית, חוזר לקדנציה נוספת ואמר במעמד החתימה:  "אני שמח לחזור למקום שבו התחלתי את קריירת הבוגרים שלי, אני מודה להנהלה שנתנה לי לקחת חלק בקבוצה החזקה שנבנתה השנה. אני בטוח שעם התמיכה של הקהל המדהים ואיכות השחקנים שמרכיבים נעמוד ביעדים ובמטרות. יאללה איתו אשקלון!".

בקבוצה החלו השבוע להקים את מחלקת הנוער. האגודה שכבר פועלת מזה שנתיים בניהול הנוכחי וחוותה הצלחות בשנתיים אלו בקבוצת הבוגרים פרסמה השבוע, הודעה הקוראת לילדים ונערים חובבי כדורסל להירשם למחלקת הנוער. ההרשמה לשנה תעלה 2500 ש"ח וכוללת סט כדורסל מלא: תיק סט אימונים וסט משחק, כאשר המשחקים והאימונים יתקיימו באולמות ממוזגים בבתי הספר והמתנ"סים. כמו כן הילדים יזכו לערבי גיבוש במהלך השנה על חשבון הקבוצה. מחלקת הנוער החדשה שתוקם תהיה מיועדת לילדים ונערים מכל הגילאים החל מקט סל ועד לקבוצת נוער.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר