סופיה ברון אזולאי

זה לא הגיל: הכירו את הסבתא מאשקלון שרצה ללא הפסקה

פורסם בתאריך: 15.9.19 14:26

     

סופיה ברון-אזולאי בת 55 מאשקלון, נשואה, אימא לחמישה ילדים וסבתא לנכד בשם ארי, מנהלת חשבונות ומאמנת לשינוי הרגלי אכילה ביום יום.

סופיה אוהבת להתאמן ולעשות כושר כל החיים אבל לפני כשנתיים חלתה לפתע בשלבקת חוגרת, מחלה שפוגעת במערכת העצבים, אשר מנעה ממנה אימונים בגלל פגיעה ביד. בעקבות הפגיעה ביד התחילה סופיה לרוץ כי זה הדבר היחיד שיכלה לעשות.

רצה ורצה. סופיה ברון אזולאי

סופיה התקבלה להיות חלק מקבוצת "יעלות המדבר" – קבוצה שהוקמה על ידי חברת מרתון ישראל, לנשים שרצו עד אז רק כ-10 ק"מ, קבוצה ששינתה את חייה.

מתוך 300 נשים בחרה חברת מרתון ישראל 13 נשים בלבד שהתאמנו עם אורנה אלטמן ואחרי חודש של אימון בלבד השתתפה סופיה במרתון התנ"ך במקצה של ריצת 10 ק"מ ו ואחריו עשתה חצי מרתון מדברי וחודש אחרי את חצי מרתון טבריה .

סופיה ברון אזולאי

ריצה עבורה זה תחליף ל"פסיכיאטר", זה אושר, זה הכל. היא עוזבת הכול בשביל לרוץ ואפילו דוחה אירועים. כל סדר היום שלה זה סביב הריצה.

היום היא רצה בקבוצה באשקלון ושומרת על קשר עם יעלות המדבר. סופיה שהיא "גרופית" של אוכל בריא , משפט המותג שלה הוא: #לאןאתרצהסבתוש. היא מתאמנת כל יום ורצה ארבע פעמים בשבוע – ריצת 10-12 ק"מ ובסופ"ש ריצה ארוכה וכעת נרשמה למרוץ הבוז'ולה ולמרתון התנ"ך המרגש והמאתגר.

ביום שישי ה-18/10 תיקח חלק במקצה 10 ק"מ במרוץ התנ"ך הבינלאומי, המשחזר את הריצה ההיסטורית מהסיפור התנ"כי , מספר שמואל א' על איש בנימין וריצתו אל עלי הכהן הגדול בשילה הקדומה, בעקבות התבוסה לפלישתים – אורכו של המרתון המלא 42.2 ק"מ.

סופיה ברון אזולאי

המרוץ שכונה בתחילה "מרוץ איש בנימין" הפך עם השנים למרתון התנ"ך ומתקיים מדי שנה בסוכות – 18.10.19 בהפקת חברת מרתון ישראל הסוחפת אלפי אצנים מהארץ ומכל העולם.

המרוץ כולל 4 מקצים אשר בסופם יקבל כל משתתף מדליית חרס ומגן מיוחד למשתתפי המרתון המלא.

מרתון התנ"ך – 18.10.19 (שישי) לשילה הקדומה – 4 מקצים
מרתון 42.2 ק"מ, חצי מרתון 21.1 ק"מ, מקצה 10 ק"מ, מקצה 5 ק"מ, מקצה צמי"ד לילדים עם צרכים מיוחדים
כל הפרטים באתר: www.marathonisrael.co.il

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר