מוטי איווניר. צילום ניר קידר

הפסד ראשון להפועל אשקלון העונה

חניכיו של מוטי איווניר הפסידו 3:1 להפועל פתח תקווה בבית משערים של סוקונה (דקה 9), בר אבגי (57), ועומר בוארון (63), שער עצמי של ברק לוי בדקה ה-55 קבע שוויון זמני

פורסם בתאריך: 8.9.19 21:31

     

בזמן שכל קבוצות ליגת העל נמצאות בפגרת הנבחרות, קבוצות הליגה הלאומית שיחקו הערב את המחזור השלישי. הפועל אשקלון אירחה את הפועל פ"ת וקיוותה לרשום המשכיות לאחר הניצחון החשוב 3:1 על בית"ר ת"א/רמלה.
התקוות של האוהדים האשקלונים ספגו מכה כבדה כבר בדקה ה-9 לאחר שאמדו סוקונה בעט לשער מתוך רחבת ה-16 והכניע את ליאור חדריאן. 1:0 לאורחים. בדקה ה-28, אקס הפועל אשקלון עוז פרץ קיבל כדור עומק וכבש שער מצוין אך השער נפסל בטענה שגויה לנבדל, למזלם של המקומיים שירדו בפיגור מינימלי להפסקה. 1:0 להפועל פתח תקווה.

בדקה ה-55 הפועל אשקלון חזרה למשחק מכלום. הבלם אוראל חורב שמושאל מבית"ר ירושלים נגח לקורה, הכדור נהדף לגבו של השוער ברק לוי ונכנס פנימה. שוויון באצטדיון סלה! לרוע מזלו של מוטי איווניר חניכיו לא הצליחו לשמור על השוויון אפילו 2 דקות לאחר שספק הגבהה של בר אבגי חדרה לרשת כתוצאה מטעות קשה של חדריאן. בדקה ה-63 סוקונה הכובש הפעם בתפקיד המבשל מצא בהרמה נפלאה את עומר בוארון שקבע 3:1.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר