תומר גלאם ואמיר עציון עם תעודת ההוקרה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

כבוד לעיר: אמיר עציון מאשקלון הוא אלוף העולם בברידג'

מבלי לעשות הרבה רעש תקשורתי תושב אשקלון הוכתר כאלוף העולם בברידג. השבוע הוא קיבל את תעודת ההוקרה מראש העיר. עציון: "שמנו את אשקלון על המפה העולמית"

פורסם בתאריך: 8.9.19 17:38

     

גאווה מקומית. אלוף העולם בברידג', הוא תושב אשקלון, אמיר עציון בן 25.

את דרכו בענף הברידג' החל עציון כבר בגיל 14 במועדון הברידג' באשקלון וכבר אז הוא סומן כשחקן מבריק. עוד בצעירותו זומן לנבחרת ישראל ילדים וטיפס עד לנבחרת הבוגרים. את שירותו הצבאי עשה כספורטאי מצטיין והמשיך לשחק בנבחרת ישראל.

השבוע זומן עציון ללשכת ראש העיר, תומר גלאם  ובמעמד חגיגי בו השתתפו מנהל מועדון הברידג' באשקלון, ניסים קורן וחברי מועדון נוספים, הודה לו ראש העיר על ההישג המרשים.

אמיר עציון מקבל את ההוקרה בלשכת ראש העיר. צילום: דוברות עיריית אשקלון

"הוא התחיל לשחק במועדון הברידג' באשקלון בגיל 14 ובגיל 15 הוא זכה בתואר סגן אלוף אירופה לילדים ומכאן הוא הצטרף לנבחרת ישראל" מספר מנהל מועדון הברידג' באשקלון, ניסים קורן ומוסיף "גם כשהמועדון באשקלון נסגר ומצאנו את עצמינו משחקים כל פעם במקום אחר, אבא שלו היה מסיע אותו כמה פעמים בשבוע למועדון ברידג' בתל אביב והוא המשיך להתפתח. מדובר באחד השחקנים הטובים בעולם ולא בכדי הוא זכה כאלוף עולם".

עוד הוסיף קורן: "כל חברי המועדון באשקלון גאים בו ושמחים על הזכייה, זה כבוד גדול למדינת ישראל בכלל ולאשקלון בפרט. אני מקווה שיחזירו לנו את המועדון שנלקח מאתנו בשלטון הקודם ומקווה שראש העיר, תומר גלאם יעמוד בהבטחתו לתת לנו מועדון קבוע ושלא נצטרך לנדוד ממקום למקום".

נציגי מועדון הברידג' באשקלון עם עציון וראש העיר תומר גלאם. צילום: דוברות עיריית אשקלון

ראש העיר, תומר גלאם שיבח את עציון על ההישג המרשים והמכובד: "יש לנו אלוף עולם באשקלון. אמיר הביא כבוד גדול לאשקלון ותושבי העיר כולם גאים בו. כראש העיר וכממונה על הנוער, אני רואה חשיבות רבה בעידוד ספורטאים, כבר מגיל צעיר, ותמיכה בהם. הובא לידיעתי כי המועדון נסגר לפני כמה שנים, והשחקנים האשקלונים מכתתים רגלם למקומות אחרים. אני מבטיח שאעשה כל שיידרש על מנת למצוא מקום ראוי לפעילות המועדון".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




האלוף הצעיר היה נרגש בטקס הענקת ההוקרה. "אני גאה בהישג הזה ואני שמח ששמנו את אשקלון על המפה העולמית. אני רוצה להודות לראש העיר על ההזמנה וההוקרה שהעניק לי, נוכחתי לראות שיש לנו ראש עיר שאכפת לו ורוצה לעזור למועדון הברידג' באשקלון. בסופו של דבר מדובר במשחק עם המון מחשבה וסטטיסטיקה ולא מזל, מועדון מסודר ופעיל יכול רק לסייע לילדים להתפתח ולהביא את אשקלון למקומות אחרים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר