קבוצת מילניום עם הגביע המיוחל (צילום: אלדד עובדיה)

קבוצת מילניום זכתה באליפות כדורגל חופים לשנת 2019

לאחר חצי גמר מותח קבוצת מילניום פגשה את המאפה של רונה וניצחה אותה בדו קרב פנדלים וזכתה בטורניר החופים. בין לבין שוקו נומדר לבש שוב את המדים של הפועל אשקלון וגרם לקהל להזיל דמעה

פורסם בתאריך: 25.8.19 19:11

     

מאות צופים גדשו בשישי שעבר את חוף דלילה, השתתפו בהפנינג הענק שהתקיים בחוף דלילה וצפו בגמר ליגת כדורגל חופים 2019.

הפנינג ססגוני המתין למאות הצופים שבאו וגדשו את החוף. שני משחקי חצי גמר, משחק ראווה חגיגי, בין נבחרת ראש העיר לבין וותיקי הפועל אשקלון, בהשתתפות שוקו נומדר האגדי, וגמר אחד בלתי נשכח, עם 8 שערים! שהוכרע בבעיטות עונשין, ואלופה חדשה – קבוצת צמיגי מילניום.

גביע החופים (צילום: אלדד עובדיה)


שני חצאי גמר מסקרנים מאוד פתחו את מחזור המשחקים – מחזור האליפות. פאטיו/מאי אור אחזקות נגד צמיגי מילניום ולאחריו המאפה של רונה נגד קרלסברג.

המשחק הראשון שהפגיש בין צמיגי מילניום לפאטיו/מאי אור הסתיים בניצחון כחול בתוצאה 3-4 שהעלה את צמיגי מילניום לגמר. חצי הגמר השני, הסתיים בניצחון חד צדדי של המאפה של רונה על קרלסברג, בתוצאה 1-6, והעניק למאפה של רונה את הכרטיס לגמר הגדול.
רגע לפני הגמר הגדול, התקיים על החול החם משחק ראווה חגיגי בין נבחרת ראש העיר לוותיקי הפועל אשקלון.

וותיקי הפועל אשקלון (צילום: אלדד עובדיה)

בזמן ששתי הקבוצות ירדו לנוח ולהסדיר את הדופק לקראת משחק הגמר התקיים משחק הראווה בין וותיקי הפועל אשקלון ולנבחרת ראש העיר. שוקו נומדר שב ללבוש את החולצה מס' 10 של הפועל אשקלון לעיני אוהדי הקבוצה הותיקים שהזילו דמעה. מאות צופים הגיעו לחזות מקרוב ולאחר 25 שנים, בכמה מגדולי הכדורגלנים שהיו להפועל אשקלון בכל הזמנים. שוקו נומדר, ללו אנקה, יגאל בוסקילה, דקל יצחקי, הראל כחלון, שגיא עיני, דודו ז׳אנו, כפיר כריסי ועוד שחקני העבר של הפועל אשקלון, התמודדו במשחק ראווה חגיגי נגד נבחרת ראש העיר בראשותו של תומר גלאם, מרקו סויסה, רוז׳ה חטב, יוחאי יפרח ועוד.

כמו בימים ההם. שוקו נומדר בבעיטת יעף. (צילום: אלדד עובדיה)

לבעיטת הפתיחה למשחק הראווה, הוזמנו שני כדורגלני עבר אשקלונים, הרצל עיני והחלוץ המיתולוגי אהרון ז׳אנו, כאשר את המשחק שפט שוער הפועל אשקלון לשעבר, שמעון זליג. כאמור, מאות הצופים שהגיעו לחוף דלילה התרפקו על הנוסטלגיה המתוקה וצפו בכוכבי הכדורגל הוותיקים, מנערים אבק כוכבים ומלהטטים על החול החם.

מיד לאחר שכוכבי העבר ירדו מהמגרש, עלו הקבוצות: צמיגי מילניום והמאפה של רונה, למשחק ראש בראש שבסיומו תוכרז האלופה שתהיה את הגביע. איזה משחק גמר מסקרן ומותח ציפה למאות הצופים שהגיעו לחגיגה הגדולה בחוף דלילה. 8 שערים!! קצב מדהים, דרמה ושער שיוויון בדקה האחרונה למשחק שהביא את הקבוצות להכרעה בפנדלים.

בתום דו קרב מרתק, ומורט עצבים, ניצחו הבחורים בכחול של המאמן המעוטר עומרי פרץ (מאמן העונה בחופים בפעם השניה ברציפות) והעניקו לצמיגי מילניום את הגביע החשוב והיוקרתי.
הבעלים של קבוצת מילניום, שמעון סבח, היה בין מאות הצופים וירד בסיום המשחק אל המגרש וחגג יחד עם שחקניו את הזכייה המתוקה.

מיד לאחר החגיגות, התקיים טקס חלוקת הגביעים והמדליות.
ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם העניק מדליות וגביע לקבוצה שקטפה את המקום השני, העניק גביע הוקרה לשופט הטורניר, גל לייבוביץ׳, ובסיום הכריז על אלופת החופים לשנת 2019 – צמיגי מילניום.

שוקו נומדר אמר בסיום משחק הראווה: ״תענוג גדול לחזור ללבוש את המדים של הפועל אשקלון, לפגוש את החברים הטובים שלי ולשחק שוב יחד עם גדולי הכדורגלנים שצמחו באשקלון. היה כייף גדול לפגוש מאות אוהדים בחוף, לקבל את האהבה שתמיד מחכה לי באשקלון. תודה לאמרגן הטורניר שלומי לוי על ההזדמנות שנתן לי לחוות שוב רגעים בלתי נשכחים ותודה לכולם על החיבוק החם והאהבה. אשקלון עבורי זה הבית האמיתי״.

ללו אנקה, הקפטן האגדי של הפועל אשקלון, שחגג יום הולדת 50 על החול החם, אמר בסיום: ״כייף אדיר להשתתף בטורניר המדהים הזה, תודה למארגנים על הפתעת יום ההולדת שעשו לי, נהנתי מכל רגע. זו היתה חוויה של פעם חיים. שאפו גדול למארגנים״.
יגאל בוסקילה, מכוכבי הפועל אשקלון בשנות התשעים אמר בסיום: ״מגיע כל הכבוד למארגן הטורניר, שהרים דבר מדהים, והצליח לארגן משחק ראווה נוסטלגי ומרגש. אף שמחתי להשתתף ונהניתי מאוד ליטול חלק״.

רוז'ה חטב, אמר בסיום: "זה כבוד גדול להשתתף במשחק ראווה חגיגי כזה, מול הפועל אשקלון של שנת 1992, שנה בה הייתי חבר הנהלה בקבוצה שלדעתי היא אחת הגדולות בהיסטוריה של הפועל אשקלון. כל הכבוד על הארגון, החשיבה והפקת האירוע המדהים והמרגש הזה".

חיים מלכה ורוז'ה חטאב ראש בראש (צילום: אלדד עובדיה)

ראש העיר, תומר גלאם כתב בדף הפייסבוק שלו: "איזו עונה זו הייתה! 13 שנה ברציפות שליגת כדורגל חופים נערכת באשקלון אבל השנה, זה היה גדול יותר וחווייתי הרבה יותר. ברכות לכל העוסקים במלאכה ולכל המשתתפים בליגה עד כה, וברכות לאלופה החדשה – קבוצת מילניום מחזיקת הגביע".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר