קבוצת קט רגל אריות אשקלון עם צלחת מחזיקת הגביע עם ראש העירייה תומר גלאם. צילום: דוברות עיריית אשקלון

קט רגל: אריות אשקלון היא מחזיקת הגביע לשנת 2019

פורסם בתאריך: 7.8.19 13:05

     

בכדורגל ובכדורסל מקצועני אשקלון עדיין לא זכתה בתארים יוקרתיים מעולם וכך גם נשראה ימשך המצב עוד כמה שנים טובות. אך מסתבר שלמרות זאת לספורט באשקלון יש עוד נקודת אור, לפחות בליגת הקט-רגל, בה זכתה קבוצה אשקלונית בגביע המדינה לשנת 2019.

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, ערך בשבוע שעבר קבלת פנים חגיגית לקבוצת 'אריות אשקלון' שזכו בגביע המדינה בקט רגל לשנת 2018-19.

ליגת הקט-רגל Ethiopan Israel (אתיופן ישראל), קיימת מאז שנת 2000 והינה ליגה שהוקמה על ידי יוצאי אתיופיה להנצחת הנספים שעלו ארצה מסודן.

הליגה פעילה בכל ערי הארץ ואת אשקלון מייצגות שלוש קבוצות המשחקות בליגה זו, אחת מהן היא קבוצת 'אריות אשקלון', שכוללת כיום גם שחקנים שאינם בני העדה האתיופית.

 

בשנים האחרונות הגיעה הקבוצה למקום השני אך השנה, כאמור, הצליחו השחקנים לטפס למקום הראשון ולהביא את צלחת אליפות המדינה לאשקלון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"זהו הישג נוסף לספורט באשקלון. הבאתם כבוד גדול לעיר ואני גאה בכל אחד ואחד מכם" אמר להם ראש העירייה, תומר גלאם והוסיף "כרשות, עלינו לספק לכם את כל הדרוש על מנת להמשיך עם ההישגים היפים אליהם הגעתם עד כה ולכן, הנחיתי את הגורמים המקצועיים בעירייה לבחון דרכים נוספות בהן נוכל לסייע לכם להמשיך בהצלחה. אני מאמין בכם".

במפגש נכחו גם מנהלת האגף לתרבות, נוער וספורט, דפנה עמירה ביטון ומנהל מחלקת ספורט, מרסלו בורדמן.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר