פול דילייני. צילום: ספי מגריזו
פול דילייני. צילום: ספי מגריזו

אליצור איתו: החתמות עם ציפיות

קבוצת הכדורסל אליצור איתו אשקלון החלה בהחתמת שחקנים חדשים לקראת העונה החדשה. שניים בכירים חתמו והעלו את רף הציפיות, והחתמה שלישית בדרך, וזאת במסגרת התקציב שהתכווץ

פורסם בתאריך: 28.7.19 13:46

     

אליצור איתו אשקלון החתימה השבוע שני שחקני כדורסל מוערכים, רוברט רות’בארט ופול דילייני.

רוברט רות'בארט. צילום: נמרוד גליקמן

רות’בארט הגיע אלינו מהפועל באר שבע מליגת העל, אך לפניה חתם בא.ס.ס.מ לה פוטל הצרפתית מהליגה הראשונה. הוא אמנם שיחק בקבוצה הצרפתית שישה משחקים בלבד, אך עם תוצאה מרשימה של 5.7 נקודות ו-4.7 ריבאונדים ב-14 דקות בממוצע.

פול דילייניץ צילום: ספי מגריזו

דילייני הגיע מהוד השרון ובמהלך העונה האחרונה נחשב לאחד השחקנים היעילים בליגה, כאשר העמיד ממוצעים של 19.3 נקודות, 5.3 ריבאונדים וחמישה אסיסטים. דילייני הוא שחקן מנוסה, ותיק בארץ, נפצע וחזר שנה שעברה ביג טיים עם הישגים מאוד מרשימים. הוא חי בארץ כעשור, נישא לאישה יהודייה ואף התגייר בעצמו.

דילייני הוא השחקן הזר הראשון בקבוצה, מה שמוביל לנושא בעיית התקציב שבה שרויה הקבוצה. הצוות המקצועי – רועי ברקוביץ, מנהל הקבוצה, בשיתוף פעולה עם רועי חגאי, מאמן הקבוצה – מחליטים יחד על הבאת השחקנים.

מובן שהבאת שחקן זר בסדר גודל כמו של רות’בארט מכבידה מעט על התקציב, מה שמשליך על יתרת התקציב להבאת שחקנים אחרים, "לא נשאר הרבה תקציב לשחקנים, אנחנו הולכים על קונספט של שני זרים וישראלים צעירים", מסביר מיקי שרביט, מחזיק זכויות הניהול בקבוצה, ומגלה בעצם כי הדלת פתוחה עדיין לזר נוסף.

עוד היו שמועות על שחקן נוסף, דודי שמריז, ששיחק בעבר בקבוצה ואף החל בה את הקריירה שלו, כי הוא לקראת חתימה. כזכור, אביו הרצל שמריז היה חבר העמותה בקבוצה, ודבר זה עורר את מחלוקת קהל האוהדים בגלל שהוא "הבן של", אף על פי שהוא נחשב לאחד השחקנים הכישרוניים בליגה. "אנחנו עדיין רחוקים, שמריז שחקן שיכול לתרום למערכת", אומר שרביט.

יחזור לככב באשקלון? דודו שמריז (צילום: גלעד חזון)

נוסיף ונאמר כי אליצור איתו אשקלון מקיימת משא ומתן עם שחקן הכדורסל אריאל נבון, תושב באר שבע במקור, שכן שם התחיל את דרכו בהפועל באר שבע נוער.

בקיץ 2016 נבון התגלה כתגלית אחרי שלקח חלק לא קטן בעליית נבחרת העתודה לגמר אליפות אירופה, שלה תרם 7.0 נקודות. נכון לעונה 2019/18 נבון משחק בגליל גלבוע כרכז, אליצור איתו שואפת לקבל את נבון אליה גם כן כרכז מוביל ומקווה שנבון אכן יחזור לדרום פעם נוספת.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר