רגינה פיינגרש, רגע לפני עיסוי
רגינה פיינגרש, רגע לפני עיסוי

כך תוכלו לבחור את העיסוי המתאים לכם ביותר

אחד הטיפולים המהנים ביותר הוא העיסוי (מסאז') אך מה היתרונות שהוא מעניק לגופנו? רגינה פיינגרש סיכמה לכם את כל הפרטים

פורסם בתאריך: 25.7.19 18:30

     

העיסוי נתפס לרוב כפינוק, אך יחד עם ההרגשה הכיפית בקבלת העיסוי, ישנם מגוון עיסויים וטכניקות שונות בעלות ערך רפואי חשוב.

אסביר בקצרה על מספר עיסויים ושיטות שונות:

עיסוי פנים – עיסוי אסתטי המתמקד באזור הקרקפת, הצוואר והפנים.
בעזרתו אפשר לשכך כאבי ראש וצוואר, העיסוי מועיל להפגת מתח ושחרור של מפרק הלסת, שחרור שרירים מכווצים של הפנים והקרקפת. לעיסוי זה משתמשים לרוב בתכשירים קוסמטיים ובשמנים, זאת על מנת להעניק טיפול, שיקום ושימור לעור הפנים.
הטיפול מתחיל בניקיון יסודי של העור ומריחת הקרם ו/או השמן או לחילופין ללא שמן, כל זאת לפי התאמת העיסוי אישית (איזור העיסוי, עוצמה ורגישות).

העיסוי טוב לגוף ולזרימת הדם. רגינה פיינגרש

עיסוי ארומתרפי – עיסוי זה מתמקד בחוש הריח, משלב טיפטוף שמנים ריחניים ומגע עדין על ידי המעסה, כל זאת למען יצירת רוגע ותחושת טהרה.

אבנים חמות- שיטת עיסוי אינדיאנית המשלבת טיפול באבני בזלת מחוממות יחד עם מגוון שמני מרפא.
עיסוי זה נועד להרגעה, הרפיה וטיהור הגוף מרעלים.

עיסוי טורקי – עיסוי זה התפתח באסיה ומטרתו היא לנקות ולטהר את הגוף. העיסוי מתבצע על ידי רחיצת העור בעזרת כפפת פילינג, שיפשוף העור וחבטות באמצעות שוט ענפי דפנה. זהו עיסוי אגרסיבי להמרצת זרימת הדם ושחרור השרירים (ניתן לבצע את העיסוי גם בתוך סאונה) .

עיסוי פיזיותרפיה סיני – השיטה פותחה בסין, מורכבת מסוגים שונים של מתיחות, לחיצות ותנועות הפועלות למען הגמשה ומתיחה של השרירים והעצמות. העיסוי מתבצע בדרך כלל בלבוש מתאים וללא שמן עיסוי.

שיאצו – טיפול במגע בתחום הרפואה המשלימה שמקורה ביפן. שיטה זו מחברת בין הגוף לנפש, זהו תהליך טיפולי הדרגתי רגוע ומרגיע המשלב מגוון טכניקות של לחיצות ומתיחות ברוב חלקי הגוף. טיפול זה מסייע בבעיות אורתופדיות, במערכת העיכול, גניקולוגיה, בעיות רגשיות ועוד…

עיסוי תאילנדי – זהו עיסוי הכולל לחיצות איטיות באזורים בהם קיימות רקמות רכות, גידים ושרירים, הלחיצות מבוצעות באמצעות מפרקי המעסה. כולל מתיחות ותרגילים מגוונים להמרצה ואיזון של מחזור הדם.

רפלקסולוגיה – שיטה אלטרנטיבית המשתמשת בכפות הרגליים לאבחון ולטיפול רפואי. הטיפול נעשה דרך כפות הרגליים על ידי לחיצות, חימומים והנעות של אזורים מסויימים בכפות הרגליים. לפי העוסקים בתחום; ניתן לשחרר מצבים בהם האנרגיה חסומה ואינה זורמת וכך לטפל במחלות מסוימות (הטיפול נעשה ברגליים יחפות).

עיסוי שוודי – שיטה זו על פי המקור משתמשת בשמנים למען הרגעה והנאת הלקוח. עם השנים השתנה ההיבט על עיסוי זה וכיום הדגש הוא על היתרונות הפסיכולוגיים והרוחניים שבטיפול. העיסוי משפיע על רפיון השרירים, שיפור מחזור הדם, שחרור כאבי ראש, זירוז חילופי חומרים בגוף ועוד.

עיסוי עמוק לשרירים ורקמות – עיסויים אלה נכללים כחלק מתחום העיסויים הרפואיים. הטיפול נועד לטפל בבעיות הנגרמות עקב שחיקה, ניוון, פציעות, חבלות ודלקות. המעסה מעסה את האזור בתנועות לחיצה, תנועות סיבוביות וחיכוך.

ליטוף – שיטה אשר מקורה בצרפת ומורכבת מתנועות זרימה עדינה של הידיים לאורך הגוף, כאשר ההתמקדות על בית החזה והבטן. שיטה זו משפיעה על תפקוד הלב ומערכת העיכול.

עיסוי משולב – כולל בתוכו מגוון טכניקות של העיסויים השונים.
הדגש הוא על עיסוי שרירים, יחד עם שילוב חושים לגירוי ויצירת אווירה שלווה. כולל סידור ואירגון סביבת המטופל הנלקח מעולם הפנג שווי, הדלקת נרות ועמעום האור, מוזיקה מרגיעה, הדלקת קטורת ושימוש בשמנים ריחניים, כל זאת למען יצירת חוויה מרגיעה.

לסיכום!
ישנם מגוון עיסויים אשר יכולים לשפר את מצבנו הגופני והנפשי.
עיסוים בעלי מטרות שונות: המועילים לתנועת השרירים, הרצועות והמפרקים, משחררים מתח ונוקשות פיזית ונפשית, מגבירים את מחזור הדם, מועילים להתאוששות ממאמצים קשים (במיוחד לספורטאים), מתקנים עיוותי יציבה ומגבירים גמישות וטווחי תנועה.

לעוד אימונים והכוונה, חפשו אותי ברשתות החברתיות!

אינסטגרם – https://instagram.com/regina_fainguersch_official?igshid=17kw2ete4eqzf

פייסבוק – https://www.facebook.com/regina.fainguersch

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר