מאמון קשוע עם צעיף הקבוצה במעמד ההחתמה (צילום: דוברות הפועל אשקלון)

הפועל אשקלון מציגה: מבול של החתמות

הפועל אשקלון סגרה 5 החתמות הבוקר לאחר שצירפה לשורותיה את מאמון קשוע, דור קוסטנטינוס, שי מושל, מוחמד שימי ואוראל חורב, כמו גם ליאור חדריאן ואליעזר יוסף שהאריכו חוזיהם

פורסם בתאריך: 23.7.19 11:37

     

מועדון הכדורגל של הפועל אשקלון, סיכם הבוקר את החתמתם של ארבעה שחקנים לעונת 2019/20, שמצטרפים לרועי דיין שכבר חתם בשבוע שעבר.

קשוע, חלוץ בן ה-22, סומן כפוטנציאל גדול בהפועל חיפה ואף שותף במספר משחקים במדיה בליגת העל. למרות זאת מדובר בכישרון עדיין לא ממומש, שמקווה שהירידה לליגה הלאומית תהיה לצורך עליה.

לאחר מכן, סיכם היום השחקן עדי קוסטנטינוס, באמצעות סוכנו מאיר ריפמן. קוסטנטינוס, בן 25, קשר אחורי, היה אחד משני הקפטנים של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, עמה זכה בשני דאבלים. בעונה הקודמת שיחק בהפועל עכו מהליגה הלאומית.

קוסטנטינוס. יצעיד את אשקלון קדימה? (צילום: דוברות הפועל אשקלון)

ל0

גם אוראל חורב, שגדל במחלקת הנוער של בית״ר ירושלים ושיחק בעונה הקודמת בבית״ר נורדיה הצטרף לסגל של הפועל אשקלון. חורב, בן 25, נחשב לשחקן ורסאטילי, משחק במספר תפקידים בלם/מגן/קשר. אליו הצטרף גם השחקן שי מושל. מושל, בן 23, מגן, גדל במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד ושיחק בעונה האחרונה במדי הפועל פתח תקווה ובעבר גם במכבי קריית גת. בנוסף אליהם חתם הבלם בן ה-22 מוחמד שימי.

בנוסף לכך הקבוצה החליטה להאריך את חוזיהם של שני שחקני הבית שלה ליאור חדריאן והקשר אליעזר יוסף שימשיכו ללבוש את המדים הכחולים.

חדריאן, שהפך לשחקן המשמעותי בקבוצה, יעמוד גם העונה בין הקורות ומסר בתגובה: ״אני מאושר להישאר בבית ולעזור לקבוצה לעמוד במטרות שהציבה לעצמה העונה. אני בטוח שכמות האהדה שאני מקבל בקרב אוהדי הקבוצה יבוא גם לידי ביטוי ביציעים. לאוהדי הפועל אשקלון העונה, כוח עצום במימוש המטרה הסופית. מאחל לנו עונה מאתגרת ומוצלחת״.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר