סוכר נגד מיקי שרביט ואליצור אשקלון. צילום: יוסי אליהו

אבי סוכר: "אני הולך לתבוע את אליצור ואת מיקי שרביט"

אבי סוכר, המאמן היוצא של אליצור איתו אשקלון, נפרד מהקבוצה בטונים צורמים לאחר שלדבריו "מרחו" את הזמן ולא חתמו איתו על חוזה ורק ברגע האחרון הודיעו לו כי לא ימשיכו איתו. "הקבוצות האחרות החתימו מאמנים. עכשיו יוצא שנשארתי בלי עבודה", הוא אומר

פורסם בתאריך: 12.7.19 15:03

     

פיצוץ גדול באליצור איתו אשקלון בגזרת המאמן לעונה הקרובה. אחרי שכבר סוכמו דברים בין אבי סוכר לבין מחזיק זכויות הניהול מיקי שרביט והצדדים הגיעו להבנות, המאמן לא ימשיך בעונה הקרובה בקבוצת הכדורסל.

כזכור, סוכר הוליך את אשקלון אשתקד להישג מדהים ולהגעה לרבע גמר הפלייאוף כנגד כל הסיכויים, אך כעת מוצא את עצמו במפתיע מחוץ למועדון. לדבריו של סוכר, בשלושת החודשים האחרונים מאז הסתיימה העונה, הוא המשיך להתנהל לחלוטין כמאמן אליצור איתו. הוא הגיע לפגישות עבודה מול שרביט, הכין תכנית עבודה, יצר קשר עם שחקנים ובנה את אליצור לקראת העונה הבאה. הסיבה היחידה שבגללה הצדדים לא חתמו על חוזה באופן רשמי הייתה העננה שריחפה מעל עתיד הקבוצה מהבחינה הכלכלית, והוא מסביר כי החתימה על החוזה הייתה אמורה להתבצע במקביל לפתרון תזרימי אשר הושג.

לאחר שבאליצור מצאו משקיע, בדמותו של יקי כוזהינוף, שיהיה האיש שישלם את שכר השחקנים עד ינואר, המועד שבו עיריית אשקלון תעביר כספים, התבקש סוכר להעביר טיוטת חוזה לשרביט, עם כל תנאי ההסכם לעונה הקרובה.

"עכשיו אין משרות פנויות"

לאחר שלדבריו ספג התעלמות מוחלטת מצדו של שרביט ושיחה מפתיעה מרועי ברקוביץ’ שלפיה טיוטת החוזה שלו נדחתה, סוכר נשמע פגוע במיוחד והחליט לפתוח את הלב וגם את הפה. "אני רוצה שיבינו, במשך שלושה חודשים, משיחת הסיכום בסוף העונה, אני הוא המאמן. זה כולל פגישות עבודה, דיבורים על תקציב, משאים ומתנים עם שחקנים, שיחות עם סוכנים, כולל הכול מהכול. אחרי שהגענו לסיכום והבנות ומיקי ביקש מהסוכן שלי שישלח טיוטת חוזה עם הסיכומים על הסכומים שמיקי כבר אישר, פתאום מיקי התעלם מאיתנו ארבעה-חמישה ימים ולא ענה לי. פתאום קיבלתי מרועי שיחה בה הוא אומר לי שזה פשוט לא הסתדר עם מיקי. הזיה".

אבי סוכר במדי אשקלון. צילום: פבל

סוכר המשיך להוציא את שעל ליבו וחשף בטן מלאה במיוחד על ההתנהלות. "עכשיו אין כבר משרות פנויות בשוק. פנו אליי קבוצות ומועדונים, רצו שאני אאמן, ואני אמרתי להם שאני לא יכול עד שאני לא מקבל תשובה מאשקלון כי מבחינתי אני מאמן אשקלון. דחיתי את כולן, והקבוצות האחרות החתימו מאמנים. עכשיו יוצא שנשארתי בלי עבודה בדקה ה-90. אפילו לא אמרו לי למה, אפילו מיקי לא זימן אותי לשיחה, שום דבר. עכשיו הוא בא ומתרץ את זה באינטרנט שזה בגלל שהתקציב ירד. על מי הוא עובד? אני מכיר את התקציב טוב מאוד, נחסך לו 200 אלף שקל עם החוזים של בוקי ויוני, איך אני יודע הכול? ישבתי איתו בפגישות תקציב".

"אני פגוע ממיקי, זה לא מגיע לי"

סוכר ממשיך ומסביר מדוע החתימה הרשמית על החוזה התעכבה: "למה הוא לא החתים אותי עד עכשיו? כי הייתה לו בעיה תזרימית, אבל עכשיו זה נפתר ובגלל זה הוא גם ביקש עכשיו את ההסכם שלי חתום, כדי להחתים אותי. לא ביקשתי מיליון דולר, והוא אמר לי ‘מגיע לך 100 אלף שקל’. מה שהיה רשום בהסכם זה דברים שסוכמו עם מיקי עוד לפני כן. הוא שלח את רועי להגיד לי ‘זה לא ילך’. שלא יבלבל את המוח, התקציב לא ירד משמעותית, זה אותו תקציב של העונה שעברה. הוא קיבל ספונסר שמסדר לו את כל הבעיה התקציבית ואין לו שום בעיה להחתים אותי, נשארתי באותו סכום של העונה שעברה. הוא יכול לספר סיפורים בחוץ, אבל לא לאבי סוכר שיודע הכול. אם לא היינו בקשר שלושה חודשים והתנהלתי כמו מאמן, איך אני יודע את כל הדברים מסביב? למה הייתי עם רועי בשיחות עם שחקנים? הוא אמר לי להתחיל לעבוד ואני עבדתי. נתת לי לקרוע את התחת שלושה חודשים ועכשיו אתה אומר לי לא? אני פגוע ממיקי, קודם כול מההתנהלות שלו. הייתי לויאלי לאורך כל הדרך, דחיתי קבוצות ואחרי כל מה שעשיתי בשביל הקבוצה הזאת, עבדתי כמו חמור בשביל הקבוצה הזאת כדי שהקבוצה הזו תצליח ואפילו נלחמתי מול האוהדים, זה לא מגיע לי. זה מה שאתה עושה לי? במקום לקבל הסברים ממיקי קיבלתי את רועי מגמגם. מאיפה אתה יודע, אולי אני רוצה לאמן ב-10 שקלים לחודש? למה לא חזרת אליי אחרי ששלחתי לך את טיוטת החוזה? רק הוא וזה למעלה יודעים את הסיבה האמיתית".

ל"כאן דרום" נודע כי המאמן המוביל לרשת את משרת המאמן מסוכר הוא רועי חגאי, שאימן אשתקד במכבי רחובות. גם על כך היה לסוכר מה לומר: "תראו את האבסורד, הוא רוצה להביא מאמן שמשתכר הרבה יותר ממני, הסכומים שהוא דורש הם גבוהים יותר כי הוא אחד המאמנים הבכירים, אז לא יכולים להגיד שהסיבה היא שהתקציב ירד".

לאן פניך מועדות מכאן?
"קודם כול מכאן אני הולך להגיש תביעה נגד אליצור איתו אשקלון ונגד מיקי שרביט. יש לי הוכחות שעבדתי בחודשים הללו, יש לי התכתבויות, יש לי תיעודים של פגישות עבודה, ואחרי שיחות עם עורך דין אני מבין שיש כאן עילה מוצדקת. בבית משפט הכול ייצא, המיילים וכל ההודעות ואז נראה".

מיקי שרביט

למרות העזיבה בטונים צורמים, לסוכר היה חשוב להיפרד מהאוהדים בצורה יפה: "לאוהדים, אני יודע שעברנו שנה מטורפת עם עליות וירידות, אבל במשחקים האחרונים ובמשחק האחרון בגליל ראו כמה אתם טובים. כמה לב יש בכם וכמה אהבה, נתינה והערכה. זה מה שאני וכולם זוכרים ממכם, תמשיכו להיות כחולים בנשמה ותודה על עונה משוגעת ומוצלחת ושהלכתם איתנו דרך, מאחל לכם רק טוב".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




שרביט: "טובת הקבוצה לפני הכל"

מיקי שרביט מסר בתגובה לדברים שהעלה סוכר: "אם הוא רוצה לתבוע, שייהנה. אני לא נכנס למלחמות עם אף אחד וברוך ה’ גם לא חייב לאף אחד כלום. אני מנהל את הקבוצה הזאת בהתנדבות מלאה ואני לא בא להעשיר אף אחד על חשבון הקבוצה. היה לו הסכם התקשרות לעונה אחת והוא הסתיים. הוא שלח הסכם? אז? כל מי ששולח לי הסכם אני חייב לחתום? הוא קיבל הצעה יפה ודחה אותה מול רועי ואף פנה במקביל לקבוצות אחרות. לא עשיתי איתו פגישות עבודה או התחייבתי כי הוא יאמן העונה, אחרת מדוע הוא פנה לאילת וניהל משא ומתן עם רחובות ועוד קבוצות? אני מבין שהוא פגוע וצר לי על כך, אבל טובת הקבוצה תעמוד תמיד לפני הכול".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר