אליצור איתו אשקלון. צילום: אורי קריספין

אליצור איתו: התקדמות עם העירייה

סכנת הפירוק כבר לא מרחפת על הקבוצה? כך זה נראה לאור התקדמות במשא ומתן בין העירייה לבין הנהלת הקבוצה, שצפויה להסתפק בתקציב נמוך מבשנה שעברה

פורסם בתאריך: 5.7.19 12:28

     

הפתעת העונה שעברה בליגה הלאומית אליצור "איתו" אשקלון יכולה להתחיל לנשום לרווחה. אם לפני שבועות מספר עתידה היה תחת חוסר ודאות ועננת פירוק ריחפה מעליה, כעת ניתן לומר שהדברים בין מחזיק זכויות הניהול מיקי שרביט ועיריית אשקלון קרובים להסתדר.

מיקי שרביט

כזכור, לפני כשבועיים פורסם ב"כאן דרום" על כך שבקבוצה מלינים כי העירייה לא עמדה בהתחייבויות שלה כלפי המועדון ולא אישרה את תקציב הקבוצה. השבוע לעומת זאת נרשמה התקדמות מסוימת בין הצדדים לאחר שהעירייה עשתה צעד והעבירה כספים לרשות הקבוצה, כאלו שבהחלט יעזרו לה להתחיל לבנות את העונה הקרובה. במועדון נשמעים כעת הרבה יותר מפויסים ושבעי רצון מהמהלך האחרון. עם זאת מדגישים כי התקציב עלול לצנוח ביחס לאשתקד ולהתבסס על תקציב מינימום של כמיליון שקלים בלבד.

למרות הסקפטיות, בקבוצה עדיין מקווים שבעירייה יעבירו יותר כספים, וכך גם תקציב הקבוצה יגדל, וכמו כן ינסו לגייס חסויות וספונסרים כדי לפחות להשוות את תקציב העונה שעברה, שעמד על 1.4 מיליון שקלים. כרגע, לפני שהתקציב יאושר רשמית במועצת העיר, באליצור בונים את הסגל בזהירות ובהסתמך כאמור על תקציב מינימום בלבד. לאחר שראש העירייה נתן אור ירוק למועדון להמשיך ולפעול, בקבוצה יתחילו בקרוב בבניית הסגל, כאשר המשימה לא תהיה קלה לנוכח עזיבתם של כמה שחקני מפתח.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מי שכבר עזבו את אשקלון הם רועי נציה, שחתם בקריית אתא, וניב ברקוביץ’, שהצטרף להפועל חיפה. גם חן כלפון, ממצטייני העונה שעברה, חתם באליצור יבנה. בהתאם לכך באשקלון ייאלצו לבנות קבוצה די חדשה עם שחקנים מובילים חדשים, כאשר המטרה תהיה שוב לחולל הפתעה נעימה. מי שאמור להמשיך על הקווים הוא המאמן אבי סוכר, שאימן את הקבוצה בעונה החולפת והצעיד אותה עד לרבע הגמר בהישג שהדהים לא מעט אנשים. אצל שני הצדדים המגמה היא להמשיך את ההתקשרות, ונראה כי חתימה רשמית היא רק עניין של זמן.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר