יוסי דיין בפעולה על החול החם. גם השנה נראה אותו צילום אלדד עובדיה

אשקלון: עונה 13 לליגת כדורגל חופים

ליגת כדורגל חופים של אשקלון תחגוג הקיץ עונה 13. "מוקד חאש - צוות 3" תעניק השנה את החסות הראשית לטורניר, שיתקיים מדי יום שישי בחוף דלילה ובשיתוף המחלקה לספורט של עיריית אשקלון

פורסם בתאריך: 21.6.19 16:44

     

ההכנות לקראת פתיחת ליגת כדורגל החופים של עיריית אשקלון בעיצומן. ליגת כדורגל חופים של אשקלון, שהפכה ללא ספק למרענן הרשמי של חודשי הקיץ החמים בעיר, תתקיים השנה בחוף דלילה – מתחם הסי פארק היפהפה. בימים אלו החלה ההרשמה לטורניר שיתקיים במהלך חודש אוגוסט (לפרטים והרשמה חפשו בדף הפייסבוק: ליגת כדורגל חופים באשקלון).

בטורניר עצמו יתחרו שמונה קבוצות על תואר האליפות, ואין ספק שתחרויות אלו ימשכו אחריהן אוהדי ספורט רבים בכל יום שישי. כניסתן של חברות גדולות, כגון "מוקד חאש – צוות 3", היכל התרבות אשקלון, יינות ביתן, קרלסברג ועוד, תשדרג משמעותית את הליגה, שנערכת בשיתוף המחלקה לספורט בעיריית אשקלון.

ליגת כדורגל חופים

קיץ על החוף. צילום ארכיון

“טורניר כדורגל החופים של אשקלון הוא פרויקט מדהים, המקרב סביבו עשרות שחקני כדורגל, כוכבי עבר והווה, ומעניק לאלפי מתרחצים שמגיעים בימי הקיץ ליהנות מחוף ים מטופח, ממוזיקה טובה ומצפייה בכדורגל”, אמר דורון נקשרי, סגן ראש העיר והממונה על הספורט. “אין ספק שהטורניר הפך למסורת רבת שנים, והשנה הוא אף חוגג בר מצווה – שנה 13 במספר. כממונה על הספורט אדאג לשמר ולטפח את ענף הכדורגל חופים, וכעירייה נירתם ככל שניתן על מנת שהמסורת הזו באשקלון תימשך עוד שנים ארוכות”.

ואילו ראש עיריית אשקלון תומר גלאם אמר: “ליגת כדורגל החופים של אשקלון היא מסורת מדהימה שאנו דואגים לשדרג ולהשקיע בה את מרב המשאבים והמאמצים. רצועת החוף של אשקלון עברה מהפכה של ממש, עם פיתוח מואץ של מרכזי בילוי, נופש ופנאי, טיילת עם שבילי הליכה ושבילים לרוכבי אופניים ועוד שורה של פרויקטים שיציבו את אשקלון על מפת התיירות הבינלאומית”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




גם מנהל המחלקה לספורט בעיריית אשקלון מרסלו בורדמן בירך על היוזמה: “אין ספק שבטורניר החופים של אשקלון מושקעת המון מחשבה, המון זמן ולא מעט משאבים. אנו במחלקה לספורט גאים בטורניר החופים ומברכים כל יזם שיסחף אחריו את הספורט בעיר קדימה”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר