כדורגל חופים - מברזיל באהבה. צילום באדיבות הקבוצה

“נעמיד הסעות לקהל”: הפועל אשקלון מככבת בליגת החופים בפולג

עם אבי מלכה, אלירן שמש ואברטון, משחקת הפועל אשקלון בליגת החופים שבחוף פולג בנתניה. בעלי הקבוצה קובי סויסה רוצה לראות יותר אוהדים מגיעים ומוכן אפילו לארגן הסעות

פורסם בתאריך: 21.6.19 16:38

     

ביום שישי שעבר החלה עונת כדורגל החופים באופן רשמי כמדי שנה בחוף פולג בנתניה. הנציגה שלנו הפועל "שמעון צרפתי" אשקלון השתתפה בליגת החופים זו השנה השנייה ברציפות ופתחה עם ניצחון חשוב ומשכנע עם 4:5 משכנע על הפועל חולון. לאחר שנת הבכורה שלה בליגה אשתקד, המטרה של האשקלונים היא ללכת כעת עד הסוף, ובעלי הקבוצה והקפטן שלה קובי סויסה יחד עם אשתו סיגלית סויסה השקיעו השנה משאבים ומאמצים רבים כדי להתמודד על התואר.

“פתחנו את העונה בצורה מצוינת”, הסכים סויסה. “אפשר להגיד שזה היה משחק מצוין של קבוצה מצוינת. שלושת הזרים שהבאנו, דונגה, דה סאו ואברטון, הוכיחו את עצמם כמו גם השוער גיא סאלם, שהוא שוער מעולה ובכיר, וכמובן אבי מלכה ואלירן שמש, שכבשו שני שערים כל אחד. יש לנו העונה קבוצה מעולה, שאני בטוח שנגיע לשלבים הכי גבוהים שאפשר בליגה הזו”.

 

גם העונה ממשיך קפטן הקבוצה בעבר ברוך דגו לשמש בתפקיד מנהלה המקצועי, כאשר מתחתיו נמצא המאמן יובל עופרי שלקח את המושכות. נוסף אליהם, לראשונה בהיסטוריה של כדורגל החופים, הצטרף מאמן מנטלי, כוכב העבר של מכבי יפו המיתולוגית אביבי זוהר – שמוכר גם כאחיו של הכדורגלן איציק זוהר. הניצחון על הפועל חולון פתח את התיאבון לאשקלון והלהיב את אנשיה לקראת ההמשך.

“אין ספק שאנחנו נראים טוב”, הוסיף הבעלים. “אנחנו נראים קבוצה מאומנת, כל שחקן יודע מה התפקיד שלו, יש לנו שחקנים מאוד איכותיים ובעזרת המאמן המצוין יובל עופרי, שמעמיד את הקבוצה בצורה נכונה, אני מאמין שנמשיך באותה צורה”.

שמות נוצצים, ציפיות בהתאם

סגל הקבוצה העונה הוא מהיקרים והנוצצים בליגת החופים, ובו נמצאים שמות כמו החלוץ אבי מלכה (הפועל רובי שפירא), אורי כהן (באקה אל גרבייה), החלוץ אלירן שמש (הפועל הרצליה), שלושת הברזילאים: אברטון מכוכבי הליגה בשנים האחרונות, דונגה מנבחרת החופים של ברזיל ודה סאו, מלך השערים בליגה הברזילאית. נוסף אליהם, ישנם השוער המוכשר גיא סאלם, נתי חגני מנבחרת הנוער של ישראל, דניאל טסאו ואדיר יעקובי.

כדורגל חופים. קובי סויסה ויובל עופרי. רוצים לקחת את אשקלון רחוק. צילום: מני בן ארי

אשקלון, שהוגרלה לבית ב’ ותשחק מול בני “פלפלה” כפר קאסם, עירוני ראש העין, הפועל “זר יצחק ובניו” כרמיאל, הפועל “יילמזלר” חולון ובית”ר ירושלים, פתחה כאמור ברגל ימין את העונה עם הניצחון על חולון.

המשחק החל עם שער מוקדם בדקה השישית של אלירן שמש האשקלוני, שהצליח לדחוק את הכדור לרשת החולונית. בדקה השמינית מיגל ג’וניור החולוני שלח נמוך כדור חופשי משבעה מטרים היישר אל הרשת וקבע שוויון. לא חלפה לה דקה, ולורן בן ארי הכפיל את התוצאה עבור החולונים. מנגד, אשקלון לא אמרה נואש, ואלירן שמש הצליח להכפיל את מניין השערים שלו בדקה ה-17 והשווה את התוצאה.

רגע לפני הבאזר אבי מלכה נעץ את השלישי עבור אשקלון, וגם הדסון הברזילאי השתתף בחגיגה כאשר העלה את האשקלונים ליתרון של 4:2. מיד עם פתיחת השליש השלישי הצליח אבי מלכה להוסיף עוד שער למאזנו האישי ולהעלות את אשקלון ליתרון מבטיח של 5:2. בליץ של הדקות האחרונות של חולון הצליח רק לצמק את התוצאה, כאשר אנטוניו החולוני בדקה ה-27 ואלון זבולון בדקה ה-35 הצליחו רק לקזז את ההפרש.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ביום שישי הקרוב תפגוש אשקלון את אחת הקבוצות החזקות מדי שנה בליגת החופים: ראש העין. במחזור הפתיחה שוב הוכיחה ראש העין את חוזקתה לאחר שהביסה 1:6 את הפועל כרמיאל והתברגה במקום השני בטבלת בית ב’.
גם סויסה מבין שקבוצתו הולכת לפגוש את אחת מאריות הליגה וכי המשימה לא תהיה פשוטה כלל. “המשחק הקרוב מול ראש העין הוא משחק מבחן מאוד קשה. ראש עין נחשבת יחד עם כפר קאסם לקבוצה שתיאבק על האליפות, אבל אני לא מתכוון לוותר. למעשה, מתוך ארבעה משחקים נשאר לי לנצח רק אחד כדי לעלות לרבע הגמר. אני מתכוון להביא את אשקלון לרבע הגמר ולעשות היסטוריה. אני לא מתכוון להפסיד באף משחק. ומפה אני קורא לקהל האשקלוני להגיע כי זו פשוט חוויה העונה לראות את הפועל אשקלון משחקת. אני אעמיד הסעות, ואני בטוח שהעונה אשקלון הולכת להפתיע בגדול. אנחנו נעשה הכול כדי להגיע לשלבים המכריעים”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר