אוהדי אליצור איתו אשקלון
אוהדי אליצור איתו אשקלון

אחרי הפועל אשקלון: גם אליצור איתו בסכנת פירוק

חרב הפירוק מאיימת גם על קבוצת הכדורסל הבכירה אליצור איתו אשקלון, זאת בשל עיכוב בקבלת כספי התמיכה

פורסם בתאריך: 14.6.19 15:34

     

האם הולך להתרחש באשקלון תקדים שלילי, בו בעת ובעונה אחת יוכרז על פירוקן של שתי קבוצות הספורט הבכירות של העיר? ייתכן מאוד שכן. אם נדמה היה שרק בקבוצת הכדורגל קיימות בעיות מעל הראש ושקבוצת הכדורסל עולה על דרך המלך, הרי שנוכחנו להבין שלא כך המצב.

למרות ההצלחה המקצועית והעפלת הקבוצה לליגה הלאומית, בימים האחרונים נשמעים קולות של חוסר שביעות רצון מצד קבוצת אליצור איתו אשקלון, שבפן הכלכלי מתקשה להתקיים. אנשי המועדון טוענים לכאוס מוחלט ומפנים אצבע מאשימה לאנשי העירייה, אשר לא עמדו בהתחייבויות שלהם ולא העבירו את תקציב התמיכות. מצב זה מעמיד למעשה את המועדון במצב שבו הקבוצה לא יכולה לשרוד ולא מסוגלת לבנות את הסגל שלה לעונה הקרובה.

מיקי שרביט

מחזיק זכויות הניהול מיקי שרביט שלח כבר כמה מכתבים מאיימים לעירייה, ובהם דרישה לעמוד בהסכמים, ואף הגדיל לעשות כאשר טען כי הקבוצה עלולה ללכת לפירוק בבית המשפט, ממש בדומה לקבוצת הכדורגל, במידה שהכספים לא יועברו באופן מיידי.

“עיריית אשקלון התחייבה לתקציב של כ-1.8 מיליון שקלים לעונת המשחקים 2019/18”, מסר בתגובה שרביט ל"כאן דרום". “על סמך התחייבות זו והתחייבויות נוספות נבנה תקציב הקבוצה. עד כה ומסיבות שאינן תלויות בנו, העירייה לא עמדה בהתחייבותה, דבר שגורם לעיכובים בהכנות לעונה הבאה. למרות זאת, אני יודע כי נעשים מאמצים כנים מצד ראש העיר מר תומר גלאם לפתרון המצב כבר בימים הקרובים. במידה ולא יימצא פתרון, אז לא מן הנמנע שהעיר אשקלון תעשה היסטוריה שלילית בדמות מחיקות שתי קבוצות ספורט בכירות בשנה אחת, דבר שאף אחד לא חולם שיקרה”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: “עמותות מקבלות תמיכות בכפוף לקריטריונים ולאישור מועצה. לפי הקריטריונים שפורסמו בנוהל התמיכות ולאחר בחינת כל ההצעות, התקציב הוא כ-1.45 מיליון. כל העמותות קיבלו מקדמה של 25% מסכום התמיכה. אליצור איתו אשקלון, בשל היותה עמותת ספורט ועל מנת שתוכל להתחיל בהכנות לעונה, קיבלה מעל 50 מהתמיכה. העירייה הייתה אף מוכנה לחתום להם ערבות להלוואה בבנק אך משרד הפנים לא אישר זאת. הוסבר לעמותה כי העירייה מחלקת תמיכות במועדים מסוימים”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר