דניאל טסאו (צילום באדיבות הקבוצה)

מחר: הפועל אשקלון חופים פותחת עונה

קבוצת החופים של הפועל אשקלון סיימה את כל ההכנות ומגיעה לחוף פולג בנתניה עם סגל נוצץ והרבה יומרות, זה ייגמר בתואר? קובי סויסה, קפטן הקבוצה ובעליה: "אנחנו באים בכל הכח"

פורסם בתאריך: 13.6.19 09:44

     

בשישי הקרוב תחל עונת 'כדורגל החופים' באופן רשמי כמדי שנה בחוף פולג בנתניה. לאחר שנת הבכורה שלה בליגה, הפועל אשקלון מתכוונת ללכת עד הסוף ובעלי הקבוצה והקפטן שלה קובי סויסה יחד עם אשתו סיגלית סויסה השקיעו משאבים ומאמצים רבים כדי להתמודד על התואר.

גם העונה ימשיך קפטן הקבוצה בעבר, ברוך דגו, לשמש כמנהלה המקצועי, כאשר מתחתיו נמצא המאמן יובל עופרי שלקח את המושכות. בנוסף אליהם לראשונה בהיסטוריה של כדורגל החופים הצטרף מאמן מנטאלי, כוכב העבר של מכבי יפו המיתולוגית, אביבי זוהר, שמוכר גם כאחיו של הכדורגלן איציק זוהר.

יובל עופרי וקובי סויסה. יעשו היסטוריה? (צילום: מני בן ארי)

סגל הקבוצה העונה הוא מהיקרים והנוצצים בליגת החופים ובו נמצאים שמות כמו: אבי מלכה החלוץ (הפועל רובי שפירא), החלוץ  אלירן שמש (הפועל הרצליה), אברטון מכוכבי הליגה בשנים האחרונות, דונגה מנבחרת החופים של ברזיל ודה סאו מלך השערים בליגה הברזילאית. בנוסף אליהם נמצאים גיא סאלם, נתי חגני מנבחרת הנוער של ישראל, דניאל טסאו ואדיר יעקובי.

הפועל אשקלון הוגרלה לבית ב' ותשחק מול בני "פלפלה" כפר קאסם, עירוני ראש העין, הפועל "זר יצחק ובניו" כרמיאל, הפועל "יילמזלר" חולון ובית"ר ירושלים. ביום שישי הקרוב היא תתמודד מול הפועל חולון ותנסה לעשות את הצעד הראשון בדרך למטרה.

קובי סויסה כבר מתקשה לחכות עד ליום שישי ואמר: "אנחנו באים בכל הכח. אני רוצה להודות לנותן החסות הראשית 'צרפתי שמעון חברה לבנייה'. אנחנו קוראים לקהל האשקלוני להגיע לעודד. אני בטוח שיהיה קיץ מרענן ואנחנו בטוחים שנתמודד על האליפות. הבאנו שחקנים בכירים, עשינו הכנה מצוינת עם הרבה משחקי אימון. נתתי את המושכות למאמן מצוין ומוכשר ויש לנו את ברוך ואביבי זוהר שיתנו את שלהם.

גם אשתו סיגלית שהיא חלק פעיל במיזם אמרה "תהיה לנו עונה מטורפת אנחנו מגיעים רעבים מאוד למשחק הזה ויש לנו קבוצה מעולה ואם הקהל האשקלוני יגיע לעודד את הקבוצה הוא לא יתאכזב. אני מאוד מאמינה בשחקנים שלי שיתנו את הכל במגרש".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר