"אין תחליף לאימונים סדירים ושמירה על תזונה נכונה".רגינה פיינגרש

האם ניתן לשרוף שומן על ידי תוספים?

תופעת "שורפי השומן" הולכת ומתרחבת וכהנת הכושר שלנו יצאה לבדוק אודות התופעה והאם שמם של התוספים אכן הולם אותם

פורסם בתאריך: 30.5.19 18:44

     

שורפי השומן מכילים בתוכם חומרים אשר מטרתם היא לסייע בירידה במשקל וכן באחוזי השומן. אלה, הם בין תוספי התזונה הנמכרים ביותר בשוק, במיוחד לאור העובדה שמבטיחים לנו ירידה מהירה באחוזי השומן, הצרת היקפים ועוד.

קיימות בשוק מבחר חברות איכויות לשורפי השומן; הן מגיעות כטבליות, אבקות, משקאות ועוד, כאשר ההבדלים ביניהם הם בעיקר הרכב החומרים הפעילים שבהם (תמציות צמחים, סיבים תזונתיים, חומצות שונות).

יש לשקול היטב את רכישת המוצר, ישנן חברות רבות המייצרות תכשירים שהקשר בינם לבין שריפת השומן הוא אפסי. החומר הפעיל היחיד שמבצע את ״עבודתו״ ופועל למען המטרה הנ"ל הינו הקפאין וכאן אני מציינת שכאשר קונים שורף שומנים, אנחנו משלמים מאות שקלים בעצם על מרכיב אחד (הקפאין) שהאפקט שלו דומה לשתיית הקפה.

שורפי השומן עלולים להוביל למגוון תופעות לוואי כמו: שלשול/עצירות/בחילות/כאבי ראש. החומרים בשורפי השומן עלולים להגיב בחומרה עם נטילת תרופות מסוימות לכן חייב להתייעץ עם רופא טרם נטילתם. קיימים שורפי שומן אשר כן עושים עבודתם ותורמים לירידה במשקל, אך עם זאת מוצרים אלו אינם מאושרים על ידי משרד הבריאות מאחר שהם מכילים חומרים מסוכנים אשר מובילים לתופעות לוואי חמורות עד כדי מוות.

כיום עדיין לא קיימות מספיק עדויות מחקריות על כך ששורפי השומן החוקיים הינם אפקטיביים. (המחקרים שבוצעו היו על עכברים ולא על בני אדם מאחר שמחקרים הכוללים אנשים הינם יקרים/מסובכים ונמשכים תקופות ארוכות! יש לזכור שמה שעובד על עכברים לאו דווקא יעבוד על בני אדם) המחקרים הבודדים אשר כן הצליחו לבסס קשר סיבתי בין צריכת התוסף לירידה במשקל בבני אדם, הציגו אפקט מינימלי והחומרים אשר כן נמצאו אפקטיביים הינם מסוכנים ועל כן לא חוקיים.

לסיכום:
אין תחליף לאימונים סדירים ושמירה על תזונה נכונה.
יש להגיע לגירעון קלורי על מנת לרדת במשקל ולהתחטב!

לעוד אימונים והכוונה, חפשו אותי ברשתות החברתיות!

אינסטגרם – https://instagram.com/regina_fainguersch_official?igshid=17kw2ete4eqzf

פייסבוק – https://www.facebook.com/regina.fainguersch

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר